قبضه افکار عمومی، هدف دشمن از جنگ ترکیبی است

به گفته حجت الاسلام خدابنده لو، طبق فرمایش مقام معظم رهبری مهمترین مسأله اصلی که جامعه امروز ما به آن مبتلا است تهاجمات تبلیغاتی دشمن که هدفش قبضه افکار عمومی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام خدابنده لو، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در همایش مبلغین شهرستان خدابنده که در آستانه ماه مبارک رمضان در دفتر امام جمعه  شهر قیدار برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مهمترین مسأله اصلی که جامعه امروز ما به آن مبتلا است تهاجمات تبلیغاتی دشمن که هدفش قبضه افکار عمومی است .

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در ادامه گفت : تنها راه مبارزه با این تهاجمات، ب رای تبیین الگوی گفتمان پیشرفت ذیل حاکمیت الله و حاکمیت دینی جهادتبیین است .

 

خدابنده لو در ادامه مهمترین عامل در اراده و حضور مردم را قانع کردن دل های مردم بیان کرد و گفت : این مهم، با صِرف داده و اطلاعات بدست نمی آید بلکه نیاز به تفاهم و همدلی با گروه های مختلف مردمی است.

 

وی از ملزومات جهاد تبیین، به حضور مستمر طلاب در روستاها اشاره کرد و افزود : یکی از مشکلات این حضور را نبود اسکان برای مبلغ دانست و از بخشداران و دهیاران درخواست کردند که محل اسکان مبلغین را در مناسبتهای مختلف تأمین نمایند.

کد خبر 1258281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha