خدمت‌رسانی گروه جهادی قرارگاه شهید طهرانی مقدم به روستاهای مرزی

فرمانده سپاه شیروان گفت: گروه جهادی قرارگاه شهید طهرانی مقدم از دوم فروردین ماه به مردم روستاهای مرزی این شهرستان خدمت رسانی می کنند.

ابوالفضل باقری- فرمانده سپاه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در این راستا، سه مرحله بازدید از روستای مرزی رباط توسط قرارگاه جهادی شهید طهرانی مقدم بسیج دانشجویی امیرالمومنین (ع) شهرستان شیروان صورت گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در کارگروه‌های جهاد عمرانی، جهاد تحصیلی، جهاد تربیتی و جهاد پزشکی از دوم فروردین ماه سال 1402 به مدت 10 روز در این روستا مستقر هستند.

 

باقری عنوان کرد: در این مدت داوطلبان گروه جهادی قرارگاه شهید طهرانی مقدم به زیباسازی و تعمیرات دوباب  مدرسه شهید‌ محمد عسگر عسگری و شهید سيد حسن سرور و امورات تحصیلی تربیتی و غیره در روستای مرزی رباط از توابع بخش قوشخانه می‌ پردازند.

 

فرمانده سپاه شیروان تصریح کرد: خدمات گروه‌های جهادی در راستای توانمندسازی و تقویت فرهنگ کار در استان است و برای تحقق این موضوع خود مردم نیز باید در اجرای طرح‌ها دخیل باشند.

 

باقری اضافه کرد: اقدامات گروه‌های جهادی باید با هدف توانمندسازی مردم و تقویت فرهنگ کار در منطقه مورد نظر، صورت گیرد و برای این منظور باید از ظرفیت و نیروی کار خود مردم هم استفاده شود و مردم دخیل باشند، مسئولیت گروه‌های جهادی برعهده بسیج سازندگی سپاه است و باید تعیین شود گروه جهادی در کدام نقطه و به چه شکل کار کند.

 

وی ادامه داد: اردوهای جهادی در ایام نوروز هرساله در بازه زمانی ۲۰ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه به خدمات رسانی می پردازند.

 

 

کد خبر 1258387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha