برکت عیدی خادمیاران «ضامن آهو» در سفره خانواده‌های نیازمند آران و بیدگل

مسئول کانون خدمت رضوی ضامن آهو در آران و بیدگل از تهیه بسته های معیشتی با ۱۹۸ کیلو گوشت گرم و برنج و توزیع بین ۹۵ خانواده نیازمند آران و بیدگل همزمان با سال نو و در آستانه ماه ضیافت الهی خبر داد.

علی نجاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی «ضامن آهو» با تهیه بسته های معیشتی در قالب ۱۹۸ کیلو گوشت گرم و برنج و توزیع بین ۹۵ خانواده نیازمند آران و بیدگل همزمان با سال نو و در آستانه ماه ضیافت الهی، به سفره آنان برکت بخشیدند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی ضامن آهو در آران و بیدگل افزود: دو خادمیار و یاور رضوی این کانون با قربانی ۲ گوسفند به وزن ۱۲۲ کیلوگرم و تامین هزینه ۲۰ میلیون تومانی آن ۷۲ بسته گوشت، آن را همزمان با تحویل سال نو به خانواده‌های نیازمند اهدا کردند و به سفرهایشان عطر و برکت رضوی دادند. همچنین دو خادمیار و یاور رضوی دیگر کانون ضامن آهو، ۷۰ کیلوگرم برنج در بسته های ۲ و نیم کیلویی در بین نیازمندان توزیع کردند.

 

نجازی ادامه داد: بسته‌های برنج با تامین هزینه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی خادمیار و یاور رضوی کانون بین ۲۳ خانواده نیازمند این شهرستان توزیع شد.

 

مسئول کانون خدمت رضوی ضامن آهو در آران و بیدگل با تاکید بر اینکه خدمت رضوی بهترین فرصت خدمت بی منت و خالصانه و صادقانه به نیازمندان در بستر رضوی بویژه در مناسبت‌های سال نو و ماه مبارک رمضان است گفت: اطعام و اکرام نیازمندان یکی از سنت‌های حسنه مومنان در راستای مواسات، همدلی و تحقق کمک‌های مومنانه است.

 

به گفته وی، شاد کردن دل مومنان به نام امام مهربانی‌ها از خانواده‌‌هایی که شرمنده همسر و فرزندان خود نشوند علاوه بر گره گشایی و محرومیت زدایی از آن ها، خدمت به خلق و عامل رضایت و عبادت خداوند است. کانون خدمت رضوی ضامن آهو در آران و بیدگل با ۱۰ خادمیار فعال و ۲ یاور فعالیت دارد.

کد خبر 1258542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha