خدمت رسانی بیش از ۵۰۰ گروه جهادی در استان کرمان/حضور ۱۷ هزار دانش آموز در راهیان مکتب حاج قاسم

سردار نظری با اشاره به استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در ایام نوروز در راستای همکاری با فراجا؛ گفت: علاوه بر این جهت محرومیت زدایی و خدمات دهی به مردم بیش از ۵۰۰ گروه جهادی از داخل و خارج استان مشغول فعالیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، چهارشنبه(۲ فروردین) در حاشیه بازدید از موکب‌های خدمت رسان در پلیس راه کرمان، بم و ماهان گفت: بر اساس تفاهم نامه با پلیس راه و فراجا استان تعدادی از گروه های جهادی برای کمک به برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از حوادث و سوانح ترافیکی و نیز به منظور خوشآمدگویی و راهنمایی مسافران نوروزی برای بازدید از مرقد حاج قاسم، در جای جای استان مستقر شدند.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: علاوه بر این به منظور محرومیت زدایی، بیش از پنج هزار نفر در قالب ۵۰۹ گروه جهادی از داخل و خارج استان در عرصه های ساخت و تعمیر مسکن، آبرسانی، ساخت سرویس بهداشتی و مدرسه و مسجد در جای جای استان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد: عملیات ساخت ۱۱ مدرسه که سپاه ثارالله استان با کمک خیرین آغاز کرده تا مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.

 

 

سردار نظری در بخش دیگری از سخنانش به اختتامیه اردوهای راهیان نور کشوری اشاره تصریح کرد: بیش از ۱۴ هزار و ۴۳ نفر که عمده آن دانش آموز و دانشجویان بودند و نیز از بسیج محلات، طلاب و خانواده ها را در اردوگاه شهید کازرونی اهواز پذیرایی کردیم.
 

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر راهیان نور جنوب؛ راهیان مکتب حاج قاسم نیز از اواسط مهرماه سال گذشته با حضور بیش از ۱۷ هزار نفر دانش آموز از سراسر استان برای زیارت مرقد حاج قاسم انجام شد و این برنامه ادامه دارد.

کد خبر 1258546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha