اسکان زائران تا پایان فروردین ماه در بقاع متبرکه استان البرز امکان پذیر است

حجت الاسلام مسعودی با اعلام این خبر که از ابتدای شب سال تحویل تا به امروز ۱۵ هزار زائر به صورت موقت در بقاع متبرکه اسکان داده شده اند گفت: اسکان زائران تا پایان فروردین در بقاع متبرکه استان البرز امکان پذیر است.

حجت الاسلام مسعودی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ضرورت توجه به خودسازی در این ماه الهی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: به منظور میزبانی از مسافران نوروزی ۳۵ بقعه متبرکه در سطح استان آماده پذیرایی و میزبانی از زائران است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: زمینه اسکان مسافران در بقاع متبرکه استان فراهم شده است و ۲ زائرسرا در امامزاده محمد(ع) و امامزاده طاهر(ع) میزبان اصلی این زائران است.

 

وی با اشاره به اهمیت میزبانی ۳۰ مسجد از زائران بیان کرد: میزبانی ۶ هزار نفر در شب تحویل سال در مساجد سطح استان انجام شد.

 

وی اظهار کرد: میزبانی و برنامه اسکان مسافران در بقاع متبرکه استان البرز تا پایان نوروزی یعنی ۱۳ فروردین ادامه دارد و امامزادگان واجب التعظیم برای این منظور آماده سازی شده است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا به امروز ۵۳۰ خانواده به صورت مستمر و ۱۵۰۰ زائر به صورت موقت در امامزادگان اسکان داده شده اند. 

 

 

 

کد خبر 1258586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha