برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: یکی از برنامه هایی که امسال برای ماه رمضان برای اولین بار در شهرستان اجرا می شود کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم است.

حجت الاسلام کاظم حریف- مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این برنامه با محوریت تفسیر سوره حضرت محمد(ص) همزمان با ماه مبارک رمضان در هشت مسجد شهرستان  همراه با تلاوت قرآن برای مردم برگزار می شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در سازمان تبلیغات با برنامه ریزی هایی که داشتیم، کمک مساجد و موسسات قرآنی و فعالان عرصه قرآن برنامه هایی را برای ماه رمضان پیش بینی کردیم تا فضای شهر را قرآنی بکنیم که یکی از مهم ترین برنامه های این ماه، جزء خوانی قرآن کریم است که در اکثر مساجد شهرستان برگزار می شود.

 

 

حجت الاسلام حریف عنوان کرد: برای برنامه جزء خوانی قرآن کریم مسجد جامع و مسجد امام صادق(ع) به عنوان مساجد محوری انتخاب شدند، همچنین چهار محفل انس با قرآن در مساجد برگزار می شود.

 

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان، مناجات خوانی است که هر شب در امام زاده نقی الهادی(ع) برگزار می شود و تلاش داریم تا قرآن را در خانه ها و میان خانواده ها گسترش دهیم که ساماندهی و برنامه ریزی خواهیم کرد تا برنامه تلاوت خانگی را رونق دهیم و طبق پیش بینی 70 جلسه برگزار شود که اکثر بانوان مدیریت را بر عهده دارند.

 

 

حجت الاسلام حریف اضافه کرد: ماه رمضان ماه بندگی و ماهی است که خداوند بندگان را بر عبادت دعوت کرده و سفره خداوند گسترده شده و باید زمینه را فراهم کنیم تا از فضای معنوی بهره برداری داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1258594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha