ورود بیش از ۱۷۸ هزار دستگاه خودرو به آستارا

آذروند از ورود ۱۷۸ هزار و ۳۱۳ دستگاه خودرو در ایام تعطیلات نوروزی به بندر آستارا خبر داد.

شاهپور آذروند - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهارکرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۲ فروردین ماه سال جاری، ۱۷۸ هزار و ۳۱۳ دستگاه خودرو وارد شهرستان آستارا شدند.

 

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای بندر آستارا با بیان‌اینکه ۷۷ هزار و ۷۴۴ دستگاه خودرو از سمت اردبیل وارد آستارا شد، افزود: در این مدت ۱۰۰ هزار و ۵۶۹ دستگاه خودرو از طرف تالش وارد آستارا شد.

 

وی تصریح‌کرد: در این مدت ۷۰ هزار و ۹۴۱ دستگاه خودرو  از آستارا به طرف اردبیل و ۱۰۵ هزار و ۱۶۱ دستگاه خودرو به سمت تالش خارج شدند.

 

آذروند با اشاره به اینکه سال گذشته در این مدت از طرف اردبیل و تالش در مجموع ۱۳۹ هزار و ۲۹۹ دستگاه خودرو وارد آستارا شدند و ۱۴۳ هزار و ۹۴۸ دستگاه خودرو نیز از این شهرستان به سمت اردبیل و تالش خارج شدند، گفت: مقایسه آمار ورودی و خروجی از بندر آستارا نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش را نشان می‌دهد.

 

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای بندر آستارا  با بیان‌اینکه امسال در مقایسه با سال‌های قبل حجم بی‌سابقه‌ای از تردد روبرو بودیم،خاطرنشان‌کرد: بندر آستارا در تعطیلات نوروزی با بهره‌مندی از طبیعت زیبا و کوه و دریا و جلگه میزبان هزاران گردشگر از اقصی نقاط کشور است.

 

 

کد خبر 1258663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha