مادران شهیدی که با مرور خاطرات فرزندان، اشک می‌ ریزند

حدود ۳۴سال از شهادت فرزند دردانه خانواده های شهیدان اندیشه و حکیم نژاد می‌گذرد اما هنوز پس از گذشت این مدت، مادران با مرور خاطرات فرزندان اشک می‌ریزند، گویا شهید تازه از میان آنها پر کشیده است.

خبرگزاری شبستان__یاسوج: این روزها هر گوشه کشورمان لاله‌زار شهداى گران‌قدر اسلام است، شهدایی که هرکدام با قطره‌قطره خون پاک خویش درخت تناور این انقلاب خون‌بار را تناورتر می‌سازند.

 

سلام و درود خداوند قادر بر دل‌های صبور مادرانی که پس از هجرت فرزندانشان تنها به نشانه‌ای از پیکر پاک آنان دل‌بسته‌اند و با صبوری و شکیبایی خود نقشی ارزشمند و ماندگار از خود بر جای نهاده‌اند.

 

حدود ۳۴ سال از شهادت فرزند دردانه خانواده های شهیدان اندیشه و حکیم نژاد و می‌گذرد، اما هنوز پس از گذشت این مدت مادران با مرور خاطرات فرزندان، اشک می‌ریزند، گویا شهید تازه از میان آن‌ها پر کشیده است.

 

اما مسئولان به خود تاکنون اجازه نداده اند ۴۶۰ متر جاده را بازدید و مخلوط ریزی کنند تا مادران شهید بتوانند به راحتی آرامگاه فرزندان خود را زیارت کنند.

 

سال ۱۴۰۲ آغاز شد و باز هم مادران شهید با آه و ناله و با پای پیاده کنار قبر فرزندان خود نشستند و دستی به سنگ مزار فرزندان کشیدند و دسته‌گل خود را تقدیم کردند و آهسته نیز فاتحه زمزمه کردند .

 

آری این‌چنین خانواده‌هایی بودند که بار اصلی انقلاب و جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس را به دوش کشیدند و از همه هستی‌شان برای اعتلای ایران اسلامی گذشتند تا امروز ما با خیال راحت بر صندلی بنشینیم، اما به آرزوی ۳۴ساله مادران توجه نکنیم.

کد خبر 1258664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha