برخورد جدی و قانونی با اخلال گران در بازار صورت می‌گیرد

صفوی گفت: گرانفروشی و کم فروشی در بازار پذیرفتنی نیست، برای کنترل و تنظیم بازار با اخلال گران برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

سید نادر صفوی میرمحله -فرماندار رضوانشهر- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه فوق العاده ستاد تنطیم بازار شهرستان با حضور در سطح شهر و گفتگو با کسبه و بازاریان و شهروندان در جریان آخرین وضعیت بازار قرار گرفتیم و بر تشدید گشت مشترک نظارتی از سوی اعضای ستاد در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کردیم.

 

وی افزود: عزم جدی بین دستگاه‌های نظارتی و ذیربط برای برخورد با متخلفان در بازار به وجود آمده است؛ گرانفروشی و کم فروشی در بازار پذیرفتنی نیست، برای کنترل و تنظیم بازار با اخلال گران برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

 

فرماندار رضوانشهر گفت: توزیع کالاهای اساسی با توجه به نیاز شهروندان در حال انجام است و در این خصوص هیچ گونه مشکل و کمبودی نداریم.

 

صفوی ضمن تاکید به نظارت جدی بر توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد تصریح کرد: کالاهای اساسی باید به صورت عادلانه بین اصناف توزیع شود تا حق اصناف کوچک ضایع نشود و دسترسی شهروندان به اجناس آسان‌تر شود.

 

وی بیان کرد: حدود پنج تن مرغ گرم و یک و نیم تن مرغ منجمد در واحد های صنفی سطح شهرستان توزیع شده است، که با پیگیری های صورت گرفته و طی تماس با رییس سازمان جهادکشاورزی استان، مقرر شد به منظور رفاه حال شهروندان و در راستای تنظیم بازار، مقدار سهمیه شهرستان افزایش یابد.

 

رییس ستاد تنظیم بازار رضوانشهر تاکید کرد: در راستای اجرای نظارت بر مایحتاج عمومی، نظارت بر مراکز پخش عمده و فروشگاه‌های زنجیره ای، خوار بارفروشان و سوپر مارکت‌ها تشدید و با کسانی که در روند توزیع اقلام اساسی خللی وارد کنند بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

 

صفوی با بیان اینکه سیستم عرضه و تقاضا در بازار مشخص است خاطرنشان کرد: کوتاهی و توجیه در این خصوص پذیرفتنی نیست و دستگاه‌های ذیربط باید در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشند.

کد خبر 1258700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha