برای عبور از فتنه های دشمنان انقلاب نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم

حجت الاسلام جعفری به فتنه افکنی دشمنان انقلاب اسلامی برای به انزوا کشیدن یادگار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: معتقدم تا وقتی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری باشد، دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران و به نقل از قرارگاه رسانه ای سردار شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری-مسئول ستاد مردمی احیای یادمان شهدای هفت تپه - ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به حضور مردم به ویژه نسل جوان در هفت تپه، اظهار کرد: از سال ۶۴ تا پایان دفاع مقدس  هفت تپه محل استقرار اموزش‌های نظامی و معنویت و همه برنامه‌های لشکر ۲۵ کربلا بود.
 

وی افزود: امروز ما میراث دار شهدا هستیم و باید از آنصیانت کنیم.
 

حجت الاسلام جعفری در ادامه با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای نابودی انقلاب بودند، اما موفق نشدند ادامه داد: نقشه‌ها و خباثت دشمن با بصیرت و ولایتمداری ملت بزرگ ایران اسلامی در این چهل و چهار سال خنثی شد.
 

مسئول ستاد مردمی احیای یادمان شهدای هفت تپه با بیان اینکه دشمنان از جمهوری اسلامی ناامید شدند در تلاش برای به انزوا کشاندن آن هستند، خاطرنشان کرد: دشمن در این طرح هم موفق نشد و در حال حاضر سعی می‌کند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد که در این هدف هم موفق نخواهند شد.


به گفته حجت الاسلام جعفری تا وقتی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری باشد، دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید.

کد خبر 1258792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha