حلقه های معرفتی راهکاری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان

حجت الاسلام حامد اسدی گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، حلقه های معرفتی و بصیرتی تشکیل داده ام و با روشنگری سعی می کنم آنها را نسبت به توطئه دشمنان آگاه کنم.

حجت الاسلام حامد اسدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: مدت ۱۰ سال است که فعالیت های تبلیغی در مساجد مناطق روستایی و محروم انجام می دهم.

 

 

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) خالق آباد جیرفت بیان کرد: رویکرد فعالیت های تبلیغی خود را جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد قرار داده ام تا بتوانم در این مکان معنوی بر روی تربیت دینی آنها کار کنم.

 

 

وی ابراز کرد: امروز دشمنان با استفاده از ابزار فضای مجازی، رسانه و شبکه های ماهواره ای به دنبال این هستند با تأثیرگذاری بر ذهن نوجوانان و جوانان، آنها را گمراه کرده و از معنویات دور کنند.

حجت الاسلام اسدی اظهار کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، حلقه های معرفتی و بصیرتی تشکیل داده ام و با روشنگری سعی می کنم آنها را نسبت به توطئه دشمنان آگاه کنم.

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) خالق آباد جیرفت ادامه داد: همچنین چهارشنبه هر هفته با هدف ترویج فرهنگ انتظار، در قالب یک دوره مباحث مهدویت و ویژگی های منتظر واقعی را برای آنها بیان می کنم.

وی عنوان کرد: علاوه بر این دوره های آموزش قرآن کریم شامل روخوانی و روانخوانی برای کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می کنم.

حجت الاسلام اسدی اظهار کرد: در کنار تربیت دینی کودکان، نوجوان و جوانان به تحصیل آنها نیز اهمیت می دهم و در همین راستا کلاس های تقویتی ریاضی و زبان انگلیسی برای آنها برگزار می کنم.

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) خالق آباد جیرفت خاطرنشان کرد: برای جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد آنها را به اردو، موزه، پارک و سینما می برم.

وی گفت: از دیگر فعالیت های چند سال گذشته، برگزاری بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی و استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان در اجرای این برنامه ها است.

کد خبر 1258804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha