خدمات رسانی ۱۳۰ جهادگر به روستانشینان مرزی زیرکوه

فرماندار زیرکوه گفت: ۱۳۰ نفر از جهادگران قرارگاه جهادی یونس تهران با تمام توان جهت رفع محرومیت در حوزه بهداشتی، کشاورزی و ... درایام عید نوروز در روستاهای محروم و مرزی این شهرستان از جمله همت آباد، چشمه بید، ملکی و... کار جهادی انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی -فرماندار زیرکوه- امروز (۵ فروردین) در حاشیه بازدید از فعالیت قرارگاه جهادی یونس تهران در شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان زیرکوه میزبان طی ایام نوروز میزبان قرارگاه جهادی یونس از تهران است.

 

وی گفت: این گروه جهادی با توان مضاعف و انگیزه و روحیه بالا در این شهرستان حضور یافته اند و قبل از حضور در این منطقه اقدام به مطالعه در خصوص مسائل محرومیت زدایی کردند و تعدادی از روستاها جهت توسعه و عمران و آبادانی و رفع محرومیت در این شهرستان انتخاب شدند.

 

وی در ادامه بیان کرد: ۱۳۰ نفر از جهادگران قرارگاه جهادی یونس تهران با تمام توان جهت رفع محرومیت در حوزه بهداشتی، کشاورزی و ... طی ایام عید نوروز در روستاهای محروم و مرزی این شهرستان از جمله همت آباد، چشمه بید، ملکی و چاه الله داد کار جهادی انجام می دهند.

 

غیرتی با اشاره به اینکه گروه های جهادی نقش محوری بر عهده دارند، ادامه داد: در واقع گروه های جهادی با حضور در این شهرستان سبب متحد شدن دستگاه های اجرایی برای رفع موانع و مشکلات می شوند و در بحث عمران و آبادی تاکنون اقدامات خوبی انجام داده اند.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه امیدواریم شاهد این باشیم که وضعیت شهرستان زیرکوه با حضور گروه های جهادی روز به روز بهتر از گذشته شود، خاطرنشان کرد: گروه جهادی یونس به مدت ۱۰ روز در روستاهای زیرکوه خدمت رسانی خواهند کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1258838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha