۴۰ هزار زائر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی اسکان یافتند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از ۲۸ اسفند تا ۴ فروردین در راستای اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان شاهد حضور نفر ۱۹۷ هزار و ۲۱۱ زائر و اسکان ۴۰هزار و ۳۳۷ نفر در بقاع متبرکه استان بودیم.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور-مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح آرامش بهاری همراه با طرح صیافت الهی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی در حال اجرا است.

 

وی در ادامه بیان کرد: امسال شاهد برگزاری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی از 28 اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان در ۹۶ بقعه متبرکه استان خراسان جنوبی هستیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به تعداد زائرسراها و مهمان سراهای بقاع متبرکه استان گفت: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی ۷۶۱ زائرسرا و مهمان سرا در بقاع متبرکه خراسان جنوبی میزبان اسکان زائران و مسافران نوروزی هستند.

 

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: در چهارم فروردین ۳۰ هزار و ۷۴۸ زائر به بقاع متبرکه استان مشرف شدند و ۶ هزار و ۱۴۸ نفر در زائرسراها و مهمان سراهای بقاع متبرکه استان اسکان یافتند.

 

وی در پایان عنوان کرد: در مجموع از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان شاهد حضور نفر ۱۹۷ هزار و ۲۱۱ زائر و اسکان ۴۰هزار و ۳۳۷ نفر در بقاع متبرکه استان بودیم.

 

کد خبر 1258840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha