ظرفیت های کشور برای تحقق شعار سال بکار گرفته شود

غیرتی با بیان اینکه رشد و توسعه همه جانبه کشور نیازمند توجه به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» است، گفت: ظرفیت های کشور در جهت تحقق شعار سال باید به کارگیری شود و قوانین مجلس و برنامه های دولت در همین راستا قرار گیرد.

محمدرضا غیرتی- فرماندار زیرکوه-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال به دنبال این هستند که توجه مسئولان، دولتمردان و همچنین مردم را به موضوع اعلام شده جلب کنند.

 

وی در ادامه بیان کرد: با این نامگذاری اولویت کشور برای استقلال، خودکفایی و رفع مشکلات جامعه توسط مقام معظم رهبری اعلام می شود؛ همانند سال جاری که به موضوع «مهار تورم، رشد تولید» اشاره کردند.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه گفت: نام و شعار هر سال مبتنی بر سیاست های کلان نظام و توجه به داخل و استفاده از ظرفیت های داخلی، جوانان و متخصصان و دانشمندان و داخلی و عدم وابستگی به خارج تعیین می شود.

 

غیرتی با بیان اینکه انتخاب شعار سال به معنای عدم توجه به سایر بخش ها نیست، افزود: ضمن اینکه به سایر بخش ها توجه شود باید موضوعی که به عنوان نام سال یعنی «مهار تورم، رشد تولید» مطرح شده در اولویت قرار گیرد تا رشد و توسعه کشور سرعت بیشتری پیدا کند.

 

وی عنوان داشت: پس از اعلام شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» توسط مقام معظم رهبری باید قوای سه گانه به طور جدی موضوع را در دستور کار قرار دهند و قوانین مجلس و برنامه های دولت در همین راستا قرار گیرد.

 

فرماندار زیرکوه با تاکید بر اینکه ظرفیت های کشور در جهت تحقق شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» باید به کارگیری شوند، گفت: بدانید که همه پیشرفت های علمی، صنعتی و دانش بنیان حاصل توجه مسئولین در دولت ها به شعار سال بوده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1258907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha