روزه اولی های یزدی جشن بزرگ  « ای مهربون تر از مامان و بابام» برگزار کردند+ تصاویر

جشن بزرگ روزه اولی های یزدی با عنوان « ای مهربون تر از مامان و بابام» در میدان امیرچخماق یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، همزمان با چهارمین روز از بهار 1402 و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، جشن بزرگ روزه اولی های یزدی با عنوان « ای مهربون تر از مامان و بابام» در میدان امیرچخماق یزد برگزار شد.

 

این مراسم پرشور که با نظم و حضور خاصی از مردم یزد و گردشگران یزدی برگزار شد، ابوذر روحی به اجرای سرود سلام فرمانده 1 و سلام فرمانده 2 پرداختند.

 

عمو فردی نژاد و آقا ایوالله نیز در این مراسم به اجرای نمایش ویژه احکام با موضوع روزه داری پرداختند که به صورت طنز به اهمیت توجه به روزه داری و نحوه روزه داری در ماه مبارک رمضان پرداختند.

 

از نکات مورد توجه این مراسم حضور گردشگران غیریزدی بود که به منظور بازدید از استان به حسینیه امیرچخماق سفر کرده بودند و حضوری پرشور در این مراسم داشتند و تحسین برانگیز بود.

 

اجرای گروه سرود عاشقان ولایت با مضمون یزدجهانی، برگزاری مسابقه، اجرای احکام عمو فردی نژاد با موضوع ماه مبارک رمضان و روزه داری از جمله برنامه های دیگر این مراسم بود.

 

این برنامه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و سپاه الغدیر یزد برنامه ریزی شده بود که در قالب برنامه های نوروزی سازمان اجرا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1258930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha