خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان صاحبان اصلی این انقلاب هستند

فرماندار شهرستان شیروان گفت: خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ دولت اسماعیل زاده- فرماندار شهرستان شیروان- در دیدار نوروزی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان اظهارکرد: خانواده معظم شهدا و جانبازان گرانقدر، رنج های بسیاری برای پیروزی انقلاب اسلامی در دوران طاغوت کشیده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: جانبازان عزیز ما با هر درصد جانبازی هر کدام به اندازه ای برای اقتدار این انقلاب تلاش کرده اند و خدمت به این عزیزان افتخاری است و در این امر خستگی هیچگاه معنا نخواهد یافت و تمامی دستگاه ها موظف به خدمت رسانی مطلوب به این جامعه هستند.

 

اسماعیل زاده عنوان کرد: یکی از رسالت های بنیاد شهید که می توان آن را از سایر دستگاه های اجرایی جدا نمود این میتواند باشد که خدمات و فعالیت های ویژه ای در طول شبانه روز در حال ارائه به جامعه هدف خود است و این جایگاه آماری ندارد و آنچه میتوان مورد ارزیابی قرار داد میزان رضایت ایثارگران است.

 

نماینده عالی دولت در شیروان بیان کرد: صاحبان اصلی این انقلاب خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هستند و مدیر این نهاد باید تمام تلاش خود را بگذارد تا بتواند کاستی هایی که در حوزه های مختلف وجود دارد را شناسایی و حل نماید و این بستگی به فن آن مدیر دارد.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان هم در این دیدار به تبیین مشکلات موجود در امر خدمت رسانی به جامعه هدف در حوزه های مسکن، اشتغال و امور فرهنگی پرداخت.

 

شهرستان شیروان دارای سه امیر شهید، هفت سردار شهید و یک شهید مدافع حرم است که شهید براتعلی صدقی تنها امیر سرلشگر خلبان شهرستان است.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1258932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha