حضور بیش از ۲ هزار زائر در امامزادگان آستارا

مرواریدی گفت: در هفت روز گذشته، ۲ هزار و ۷۰۰ زائر در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) حضور یافتند.

حسن مرواریدی - سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اظهارکرد: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا ۵ فروردین سال جاری، ۲ هزار و ۷۰۰ زائر از سراسر کشور در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا حضور یافتند.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا افزود: این تعداد با حضور در این امامزادگان ضمن زیارت حرم مطهر؛ از امکانات و غرفه‌های طرح آرامش بهاری بهره بردند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، تصریح‌کرد: این طرح در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می‌شود.

 

مرواریدی هدف از اجرای طرح آرامش بهاری را بالا بردن سطح معلومات دینی و شرعی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان دانست و گفت: طی هفت روز گذشته، یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات غرفه‌های طرح آرامش بهاری بهره‌مند شدند.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان‌اینکه در قالب طرح آرامش بهاری ۳ غرفه در ایام نوروز برپا شده بود، اظهارکرد: این غرفه‌ها شامل قرآن بخوان جایزه بگیر، گفتمان دینی، پاسخ به مسائل شرعی و عفاف و حجاب است.

 

وی با اشاره به اینکه به کودکان و نوجوانانی که در مسابقات طرح آرامش بهاری شرکت می‌کنند به رسم یادبود هدایایی اهدا می‌شود، افزود: در این مدت ۶۶۰ جایزه و اقلام فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان توزیع شده است.

 

مرواریدی خاطرنشان‌کرد: علاوه بر خادمین افتخاری، سه مبلغ دینی نیز در طرح آرامش بهاری مشارکت دارند.

کد خبر 1258938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha