پرداخت ۱۲ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی ویژه مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی گفت: این نهاد طی سال گذشته، ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای هزینه های درمانی مددجویان تحت پوشش پرداخت کرد.

مجید الهی راد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این میزان کمک هزینه درمانی جهت رفع بخشی از نیاز و دغدغه مالی مددجویان به هزار و 510 بیمار زمین گیر و دارای بیماری خاص پرداخت شد.

 

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با صدور فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، پس از پیروزی انقلاب با هدف ساماندهی، رسیدگی به وضعیت معیشت امور محرومان و نیازمندان کشور و محرومیت زدایی تشکیل شد و در حد توان اقدام به رفع مشکلات خواهد کرد.

 

الهی راد عنوان کرد: سال گذشته سامانه امداد هوشمند و کارآمد کمیته امداد جهت تشخیص استحقاق خانوارهای نیازمند و روشن سازی هزینه کرد کمک‌های خیران و ثبت درخواست های مددجویان در این استان راه اندازی شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی بیان کرد: در حال حاضر بیش از  53 هزار خانوار با جمعیت 106 هزار نفر، 13 هزار و 850 نفر دانش آموز،750 نفر دانشجو،حدود یک هزار و 510  نفر بیمار و زمین گیر، دو هزار و 873 نفر یتیم و سه هزار و 187 نفر نیز فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

 

الهی راد با اشاره به خدمات صورت گرفته این نهاد برای زوج های تحت پوشش این نهاد حمایتی تصریح کرد: همچنین در این راستا بیش از یک هزار و 858 سری جهیزیه به زوج های نیازمند در راستای کمک به تحکیم نهاد خانواده از سوی نهاد تقدیم شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1258940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha