شعار سال رهبری نقشه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

حجت الاسلام جباری گفت: مقام معظم رهبری امسال هم همچون همیشه با شعار سال نقشه راه را برای ما ترسیم و توجه به فرمایشات معظم له و شعار سال مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری-امام جمعه بهشهر- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: در سال «مهار تورم و رشد تولید» که توسط رهبری نامگذاری و به عنوان نقشه راه در اختیار ما قرار داده شده است باید همه با هم با تلاش همه جانبه  و برنامه ریزی درست و مناسب  وارد کار شویم.

 

وی افزود: شعار سال رهبری مختص یک گروه و یک بخش از جامعه نیست؛ بلکه همه مردم و آحاد افراد اثرگذار در جامعه باید در این بخش فعال شده و برای رشد تولید داخلی که نیاز مهم جامعه است، تلاش کنند.

 

حجت الاسلام جباری یادآور شد: باید همه مردم در اسن سال فعالیت های خود را تعالی بخشیده و برای کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کار شوند و دشمنان را ناامید و مایوس کنند.

 

وی گفت: رهبری امسال هم همچون همیشه با شعار سال نقشه راه را برای ما ترسیم و توجه به فرمایشات رهبری و شعار سال مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

 

امام جمعه بهشهر افزود: دشمنان قسم خورده ما همواره در ی ضربه زدن به نظام و انقلاب ما هستند اما برنامه های آنان در ما اثری ندارد و ما گوش به فرمان رهبری برای برون رفت از مشکلات و توسعه و رشد و بالندگی ایران عزیز تلاش خواهیم کرد و باید با مردمی کردن اقتصاد و فعال کردن اقتصاد در بخش های مختلف به این شعار جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر 1258985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha