بیش از هشت میلیون مسافر وارد گیلان شده است

عباسی گفت: بر اساس آخرین آمارها، بیش از هشت میلیون مسافر وارد گیلان شده است که سه برابر جمعیت استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، اسدالله عباسی - استاندار گیلان- امروز (یکشنبه،۶ فروردین) در جلسه شورای راهبردی ترافیک گیلان حضور مهمانان نوروزی در گیلان را مورد اشاره قرار داد و گفت: همه بسترها برای خدمات رسانی لازم به گردشگران در استان مهیا است.

 

وی با بیان اینکه امسال شاهد رشد ورود گردشگر به استان به نسبت سال‌های پیش بودیم افزود: بر اساس آخرین آمارها، بیش از هشت میلیون مسافر وارد استان شده است که سه برابر جمعیت گیلان است.

 

استاندار گیلان با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن اظهارکرد: باید مدیریت لازم توام با صبر در استان انجام شود و در عین حال شئونات اسلامی، مباحث فرهنگی و نیز حرمت ماه مبارک رمضان در همه اماکن عمومی حفظ شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اقلام مصرفی و مورد احتیاج به اندازه لازم در استان وجود دارد تصریح کرد: مرغ به اندازه کافی در گیلان موجود است و تقریبا ۵۰۰ تن مرغ هر روز در استان توزیع می‌شود.

 

عباسی خواستار تداوم  نظارت بر قیمت‌ها در بازار و جدیت در این امر شد و افزود: هیچ فردی حق افزایش خودسرانه قیمت‌ها را ندارد و باید با این افراد برخورد لازم صورت گیرد.

 

وی با اشاره به بروز حوادث ترافیکی در ایام نوروز که طبق آخرین آمار ۹ نفر در استان جانشان را از دست دادند اذعان کرد: در ۳۰ کیلومتر مانده به ورودی استان و در تمامی محورهای مواصلاتی باید نیروی انتظامی و پلیس راه به مانند گذشته با قدرت حضور پیدا کنند.

 

وی با اشاره به شعار سال با عنوان مهار تورم رشد تولید خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به اصل امیددادن به مردم و مقابله با ناامیدی فرمایشاتی داشتند از این رو نباید اجازه داد تا هر فرد حقیقی و حقوقی در راستای ناامیدی مردم سخنی بیان کند.

 

گفتنی است، بر اساس گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان؛ تا کنون بیش از هشت میلیون و 500 هزاز نفر مسافر به صورت زمینی و هوایی وارد استان شده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۵۴ درصدی دارددر این مدت همچنین یک میلیون و ۴۰۰ هزار وسیله نقلیه وارد گیلان شده و دارای رشد ۷۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

 

 

کد خبر 1259019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha