بیشترین جذب مسافر در خراسان جنوبی مربوط به میقات الرضا(ع) طبس

رحیمی گفت: آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) بیشترین جذب مسافر را در استان خراسان جنوبی دارد و جمعیتی که در این مکان مقدس حضور دارند باورکردنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی اکبر رحیمی -فرماندار ویژه طبس- امروز (۶ فروردین) در دیدار با مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس اظهار داشت: در گذشته تصادفات بسیاری در شهرستان طبس به خاطر خستگی و خواب آلودگی رخ می داده است.

 

وی ادامه داد: از زمانی که آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) به این شکل در آمده اهمیت آن برای زائران و مسافران مشخص شده است و از همه امکانات و خدمات رفاهی برخوردار است و در این راستا آمار تصادفات کاهش داشته است.

 

وی با بیان اینکه آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) از معنویت خاصی برخوردار است، گفت: این فضای معنوی و آرامبخش به انسان کمک می کند تا انسان از آن مسائل دنیوی دور شود و این نتیجه دست اندرکاران آستان مقدس است که فضای معنوی را حفظ کرده اند.

 

رحیمی ادامه داد: آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) بیشترین جذب مسافر را در استان خراسان جنوبی دارد و جمعیتی که در این مکان مقدس حضور دارند باورکردنی نیست.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در پایان بیان کرد: آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) مامن و ظرفیت خوب و ویژه ای برای خراسان جنوبی به ویژه شهرستان طبس است.

 

 

کد خبر 1259022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha