بخشش شاکیان در کنار کمک خیرین برای آزادی زندانیان لازم است

مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم اصفهان گفت: بخشش و گذشت شاکیان در کنار کمک خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد لازم است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «غلامحسین وطنی» شامگاه یکشنبه(6 دیماه) در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اصفهان اظهارداشت: همت و اراده خوبی در بین خیرین و عموم مردم برای آزادی زندانیان و یا کمک به خانواده های آنان وجود دارد.

 مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم(ع) اصفهان با بیان اینکه این خیریه در دودهه گذشته زمینه آزادی 2 هزار و 300 نفر را با کمک مردم فراهم کرده افزود: کمک 500 میلیارد ریالی خیرین و گذشته بیش از 250 میلیارد ریالی شاکیان در این امر وجود داشته است.

وی ادامه داد: بخشش و گذشت شاکیان در کنار کمک خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد لازم بوده تا آنان هم در این امر خیر شریک شده و حتی زودتر به طلب خود برسند.

 

به گفته وطنی خیرین در حوزه حمایت از زندانیان مشارکت خوبی داشته اند و تاکنون امکان اعطای 250 میلیارد ریال تسهیلات برای آزادی و یا برای اشتغال آنان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: خیرین برای خانواده زندانیان دارای مشکلات معیشتی در قالب این خیریه کمک کرده اند که این حمایت ها در حوزه های تامین نیاز خوراکی، پوشاک، تحصیل، تامین جهیزیه و رفع بیماری آنان می باشد.

 

مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم(ع) اصفهان یادآورشد: خانواده زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانواده دچار مشکل شده اند و زندگی برای آنان سخت می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته سه هزار و 690 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط این خیریه پرداخته شده، خاطرنشان کرد: طرح چهارشنبه های امام رضایی در تداوم طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بعد از ماه مبارک رمضان نقش داشته است.

 

وطنی از اختصاص یک میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبرداد و گفت: این مبلغ در ماه مبارک رمضان به ستاد دیه اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: بالغ بر یک میلیارد ریال نیز برای خانواده زندانیان نیازمند در قالب بسته های حمایتی از طرف خیریه امام موسی کاظم(ع) اصفهان پرداخت می شود.

کد خبر 1259046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha