علمداری حاج قاسم برای آزادی قدس شریف به بار نشست/درگیری داخلی صهیونیست ها فرصتی طلایی برای رزمندگان است

سردار شریف با بیان اینکه امروز شاهد به ثمر نشستن زحمات حاج قاسم به عنوان شهید قدس در تقویت جبهه مقاومت هستیم؛ گفت: امروز همه سرزمین ۲۷ هزار کیلومتری اشغال شده فلسطین صحنه مبارزه و رویارویی برای آزادی بیت المقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار رمضان شریف، سه‌شنبه (۸ فروردین) در کنفرانس خبری از جوار مرقد مطهر شهید قدس- سپهبدحاج قاسم سلیمانی- اعلام کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس امسال ۲۳ ماه مبارک رمضان، مصادف با ۲۵ فروردین ماه در پهنه جغرافیای ایران اسلامی، جهان اسلام و در اقصی نقاط کره زمین برگزار می‌شود.

 

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: ۴۴ سال از نامگذاری معجزه‌گون امام راحل برای روز جهانی قدس با فلسفه حمایت همه جانبه امت اسلامی و آزادی خواهان جهان از آرمان فلسطین می گذرد و ۴۴سال است که دومین راهپیمایی ملی کشور را در روز قدس برگزار می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار انقلاب بعد از امام راحل همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم فلسطین و تلاش در جهت جبهه مقاومت و تقویت فلسطین تأکید دارند؛ اظهار کرد: پرچمدار فلسطین در دنیای امروز مقام معظم رهبری است و میدان دار و علمدار این صحنه در بیش از ۲۰ سال گذشته سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بودند.

 

شریف ادامه داد: امروز شاهد به ثمر نشستن زحمات او در تقویت جبهه مقاومت هستیم و تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را حتی به نسل چهارم فلسطینی ها یاد بدهد و او الهام بخش مبارزه همه جانبه و تکیه بر سرانگشتان دست و بازوان خود فلسطینی ها شد و آنان مجدداً راه مقاومت را در پیش گرفتند و در حدود دو سال گذشته بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم آرمان فلسطین کردند و فقط در سال جاری۹۰ شهید در کرانه باختری، غزه، سرزمین های ۱۹۴۸ و ۱۹۶۷تقدیم آرمان فلسطین کردند.

 

وی گفت: امروز به برکت تلاش جبهه مقاومت و به برکت تدابیر رهبری معظم انقلاب و به برکت میدان داری حاج قاسم سلیمانی و شاگردان تربیت یافته در مکتب او، همه سرزمین ۲۷ هزار کیلومتری اشغال شده فلسطین صحنه مبارزه و رویارویی برای آزادی بیت المقدس است؛ آرمانی که برای همه امت اسلامی یک آرزو است.

 

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد: همانگونه که مردم ایران روزی آرزو می کردند خرمشهر آزاد شود و در عملیات بیت المقدس آزاد شد، آرزو می کنیم امت اسلامی بازگشت مجدد بیت المقدس را به اردوگاه جهان اسلام جشن بگیرند و ما نماز جماعت را به امامت مقام معظم رهبری در آنجا برگزار کنیم.

 

وی در خطاب به فلسطینی ها اعلام کرد: مردم ایران سرافرازانه برای اَدای تکلیف شرعی و کمک به مظلومین پشتیبان شما بوده و هستند و در این راه شهدای زیادی هم تقدیم و مشکلات زیادی تحمل کردند اما آرمان مقدس فلسطین مسئله محوری جهان اسلام در دنیای امروز است و همه کفار عالم و خبائث عالم جمع شدند تا مسلمانان در این صحنه شکست بخورند.

 

شریف تصریح کرد: اما قرائن و شواهد سرزمین های اشغالی حاکی از آن است روزهای جهانی قدس و و آن فریادها و بازخوانی پرونده فلسطین در ۴۴ سال گذشته و آن کمک ها و توانمندسازی های جبهه مقاومت امروز به بار نشسته و از هر زمان دیگری به آزادی بیت المقدس و مردم فلسطین نزدیک تر هستیم.

 

وی گفت: روز جهانی قدس سال ۱۴۰۱ روز اعلام پایان پیمان ننگین آبراهام است که توسط ابتکار رئیس جمهور ظالم و قدار آمریکایی ها، ترامپ جنایتکار نامگذاری و بعضی کشورها که گول آن جنایتکار تاریخی را خوردند اما ملت های مسلمان و افکار عمومی جهان اسلام برنتابیدند و قطعاً روز جهانی قدس امسال روز اعلام پایان پیمان ننگین و خفت بار و ذلت بار آبراهام خواهد بود و مردم مسلمان در اقصی نقاط عالم فریاد برخواهند آورد که تنها راه رسیدن به بیت المقدس و آزادی مردم فلسطین، مقاومت است؛ راهی که امروز در سرزمین های اشغالی آن را مشاهده می کنیم.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصریح به این مطلب که امروز رژیم صهیونیستی با تلخ ترین و پیچیده ترین بحران سیاسی و اجتماعی خود روبرو است و بحران امنیتی او از چند سال قبل شروع شده بود و امروز شاهد بحران سیاسی و اجتماعی هم هستیم؛ افزود: صحنه سرزمین های اشغالی، صحنه رویارویی جریانی از داخل رژیم صهیونیستی است که می خواهد در مقابل تمامیت خواهی جریان دیگری از صهیونیست ها بایستد و این یک فرصت طلایی برای رزمندگان فلسطینی است که از این موقعیتی که خداوند پیش آورده استفاده کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز همه کسانی که تا دیروز آهنگ حمایت از رژیم صهیونیستی را دنبال می کردند، پشیمان شدند؛ امروز شاهد مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی به سمت سرزمین های مادری کسانی هستیم که گول رژیم صهیونیستی را خوردند و هیچ امنیتی در هیچ نقطه ای در ۲۷ هزار کیلومتر مریع اشغالی وجود ندارد.

 

شریف با بیان اینکه آنان روزگاری دنبال نیل تا فرات بودند اما امت اسلامی و فرزندان مقاومت و فلسطین و لبنان و فرزندان قاسم سلیمانی کاری کردند که آنها دور محدوده زمینی که داشتنند دیوار بتنی بکشند؛ اظهار کرد: آنان می گفتند اسرائیل دژی تسخیرناپذیر است اما امروز در جای جای آن سرزمین اشغال شده مبارزه مسلحانه علیه صهیونیست ها وجود دارد و این از برکات نامگذاری روز جهانی قدس و ۴۴ سال مقاومت ملت ما در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

 

وی گفت: اینجا(گلزار شهدای کرمان) به روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی عرض می کنیم فرمانده دلاور! میدان دار عرصه مقاومت! شهید قدس! ما و بازماندگان مکتب شما، راه شما را با تمام قدرت و با انگیزه و ایمان مضاعف ادامه می دهیم و در این سه سالی که از شهادت شما می گذرد، شما شاهد هستید صحنه عقب نشینی صهیونیست ها و پیشرفت امت اسلامی شتاب بیشتری گرفته و این به برکت خون شما و کسانی است که در رکاب شما در مبارزه با داعش جنایتکار و هم پیاله های آنها بودند و خون شما خیر و برکت فراوانی داشت و همچنان میدان دار و راهنمای ما برای رسیدن به آرمان آزادسازی سرزمین های اسلامی به ویژه قدس شریف است.

 

کد خبر 1259214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha