اجرای پویش جذب حامی همزمان با ماه مبارک رمضان در زنجان

به گفته صالحی، در استان زنجان ۴ هزار و ۴۳۲ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد است و ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای جذب حامی و حمایت از ایتام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان د رجمع خبرنگاران اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت خیران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از اولویت های این نهاد در حمایت از این گروه از جامعه هدف است.

 

وی با اشاره به اینکه پویش جذب حامی همزمان با ماه مبارک رمضان در زنجان اجرا می شود، تصریح کرد: ۴ هزار و ۴۳۲ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

 

این مسئول با اشاره به اجرای پویش جذب حامی برای فرزندان عزیز ایتام و محسنین در زنجان گفت: براساس این طرح هر یک از افراد نیکوکار و حامیان می توانند حمایت مالی و معنوی یک یا چند کودک یتیم را برای یک سال یا بیشتر عهده دار شوند.

 

وی تصریح کرد: خیران ونیکوکاران می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری ویا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری ویا پایگاههای ثبت نام حامی، حمایت مادی ومعنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را تقبل نمایند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ اطعام و احسان از برنامه های اجرایی این نهاد در طول سال به ویژه در ماه مبارک رمضان است، اضافه کرد: توزیع غذای گرم، بسته های معیشتی وافطاری ساده در ایام ماه مبارک رمضان می تواند به تامین معاش خانوارهای تحت حمایت کمک کند.

 

به گفته صالحی این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده های عزیز تحت حمایت با بهره گیری از ظرفیت خیران و مشارکت آحاد مردم مومن وروزه دار در شهرستان زنجان نیز اجرا می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: خیران نیک اندیش در طول سال به ویژه در ماه مهمانی خدا با توجه به سیره مولی امیرالمومنین(ع)، با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از فرزندان نیازمند مورد نظر خود را برعهده می گیرند.

 

کد خبر 1259226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha