چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان از ۱۸ فروردین در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز خبر داد.

سید کریم موسوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان از جمعه (18 فروردین) در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار می‌شود.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه افتتاحیه این نمایشگاه بعد از نماز جمعه با حضور نمازگزاران، نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته پذیرای علاقه‌مندان به حوزه قرآن و عترت است.

 

وی اضافه کرد: نزدیک به 100 غرفه مربوط به محصولات فرهنگی، صنایع دستی قرآنی، نرم‌افزارهای قرآنی و عفاف و حجاب است و 30 غرفه نیز به حوزه کتاب اختصاص داده شده و به صورت واحد کتاب‌های فارسی و عربی حوزه قرآن و اهل‌بیت (ع) را از ناشران سراسر کشور جمع‌آوری کردیم و به نمایش خواهیم گذاشت.

 

موسوی، با تقدیر از ستاد اقامه نماز جمعه و دفتر نماینده ولی فقیه در استان جهت همکاری در جهت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت در مصلی، تصریح کرد: در بخش جنبی این نمایشگاه نیز محافل انس با قرآن، مراسم رونمایی از کتب قرآنی، تکریم از فعالان قرآنی، شب شعر قرآنی، شبی با شهدا و ... برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه از کشور عراق نیز در بخش‌های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند، یاد آور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، شهرداری و شورای شهر اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز میراث فرهنگی استان، ستاد کانون‌های مساجد خوزستان و ... در این نمایشگاه حضور دارند.

 

کد خبر 1259242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha