آستان مقدس امامزادگان خراسان شمالی میزبان جزء خوانی قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از میزبانی آستان مقدس امامزادگان شاخص استان از برنامه جزءخوانی قران کریم طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

حجت الاسلام عظیم آسوده -مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان، مراسم جزءخوانی قرآن کریم در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم در بجنورد به میزبانی امامزاده سید عباس(ع) و از ساعت ۱۵ هر روز برگزار می شود، افزود: این برنامه به صورت زنده از شبکه اترک صدا و سیمای خراسان شمالی پخش می شود.

 

حجت الاسلام آسوده، امامزاده حمزه رضا(ع) شیروان، امامزاده سید جعفر (ع) سیاهدشت شهرستان فاروج و امامزاده غیبی(ع) شیروان را دیگر میزبانان این برنامه معنوی معرفی کرد و گفت: جزءخوانی قرآن کریم در این بقاع از ساعت 17 آغاز می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی بیان کرد: مراسم جزءخوانی در امامزاده جعفر(ع) اسفراین ساعت ۱۶، در امامزاده فخرالدین(ع) ایور شهرستان گرمه ساعت ۱۶:۳۰، در امامزاده زین العابدین(ع) سنخواست شهرستان جاجرم ویژه خواهران ساعت ۱۴، در امامزاده ابراهیم(ع) انصار شهرستان مانه و سملقان ساعت ۱۶ و در قبور متبرکه سادات(ع) شیروان بعد از نماز مغرب و افطار برگزار می شود.

 

وی افزود: آستان مقدس امامزادگان حمزه بن موسی علیه السلام دهنه شیرین اسفراین و عبدالرحمن روستای خرق شهرستان فاروج هم دیگر میزبانان مردم در مراسم جزءخوانی قرآن کریم به شمار می روند.

 

حجت الاسلام آسوده به گسترده شدن سفره های افطاری ساده در بقاع متبرکه هم اشاره کرد و گفت: سفره های افطاری ساده هر شب در پنج بقعه سیدعباس (ع) بجنورد، حمزه رضا شیروان، سیدجعفر اسفراین، فخرالدین ایور و عبدالرحمن روستای خرق گسترده می شود.

کد خبر 1259257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha