تحقق شعار سال از اهداف اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تحقق شعار سال در گرو جدیت در کار کارشناسی و با کیفیت است که از همین روزهای نخستین سال متناسب با نوع کار بنیاد مسکن هدف گذاری صورت گرفته است و موضوع دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مصطفی بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب گفت: نامگذاری سال 1402 توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید چراغ راهی است که امسال در اولویت و پیوست پروژه های عمرانی در سطح استان خواهد بود.

 

بیک مداح گفت: تولید سالانه به طور متوسط 11 هزار مسکن مقاوم همچون گذشته دنبال می شود که قطعا در رشد شاخص ها و تحقق شعار سال مفید فایده است. وی افزود : بیش از 4 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است که علاوه بر تحقق شعار سال در موضوع رفع معظل اشتغال و گردش مالی آن در استان می تواند اثر گذار باشد. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت :به منظور حمایت از تولید، از تربیت و بکارگیری نیروی انسانی ماهر بومی گرفته تا تولید و استفاده از مصالح بومی تاکید بر تامین نیاز پروژه ها در استان است.

 

 مدیرکل  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: تهیه ، اجرای طرح هادی در روستاها و ساماندهی حاشیه شهرها از دیگر اقداماتی است که بصورت جدی در استان پیگیری خواهد شد تا بصورت مستقیم و غیر مستقیم در مسیر تحقق شعار سال گام برداشته شود.

 

بیک مداح ادامه داد : تحقق شعار سال در گرو جدیت در کار کارشناسی و با کیفیت است که از همین روزهای نخستین سال متناسب با نوع کار بنیاد مسکن هدف گذاری صورت گرفته است و موضوع دنبال می شود.

 

وی در پایان گفت: می توان از مهمترین پیشران های اقتصاد کشور تامین مسکن مردم را عنوان کرد که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با تعریف و اجرای پروژهای گوناگون در پهناورترین استان کشور به آن دقت نظر ویژه دارد.

کد خبر 1259270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha