روزه اولی، سن تکلیف خود را جشن گرفتند

همزمان با ماه مبارک رمضان، جشن روزه اولی های دختر و پسر اصفهانی در میدان نقش جهان این شهر برگزار شد.

«مجتبی شاهمردادی» در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان به ویژه برنامه روزه اولی ها اشاره کرد و گفت: امسال جشن باشکوه روزه اولی های دختر و پسر اصفهانی با حضور هنرمندان شاخص مثل مجید اخشابی در میدان نقش جهان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان افزود: بیش از هزار دختر 9 ساله و پسر 15 ساله همراه با خانواده های خود در این مراسم شرکت کردند و سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

وی ادامه داد: برنامه شاد هنری و توام با ادعیه خوانی و قرائت مجلسی قرآن به این مناسبت اجرا شد که فرصتی برای ایجاد نشاط و شادابی مردم بود.

 

شاهمرادی به تنوع برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان در اصفهان اشاره کرد و اذعان داشت: تقارن نوروز و این ماه مبارک باعث شده فعالیت های متعددی در شهر انجام شود.

وی از اجرای طرح های جزخوانی، محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و اجرای تورهای گردشگری در این ایام خبرداد و گفت: بخشی از این برنامه ها برای همشهریان اصفهانی و بعضی از آن نیز برای مسافران و یا به صورت مشترک است.

 

 مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گردهمایی مولای عرشیان را از دیگر برنامه های این ایام اعلام کرد و گفت: نکوداشت ورزش زورخانه ای با حضور شخصیت ها و پیشکسوتان این ورزش در زورخانه های شهر برگزار می شود.

به گفته وی، اصفهان ظرفیت بالایی در این رشته داشته و تاکنون توانسته اساتید و ورزشکاران زیادی را تربیت و وارد عرصه نماید که جشنواره مولای عرشیان شرایط را برای معرفی شخصیت های این ورزش فراهم می کند.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تبلیغات شهری و فعالیت های صورت گرفته حال و هوای شهر را معنوی و همچنین حس خوبی در بین مردم و مسافران ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: مشارکت خوبی ازسوی تشکل های مردمی با شهرداری رقم خورده تا فعالیت ها گسترده تر و فراگیر باشد.

 

کد خبر 1259283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha