عفاف و حجاب یک قانون و رعایت آن یک امر همگانی است

صفوی گفت: موضوع حجاب به عنوان یک قانون در جمهوری اسلامی تلقی می گردد و رعایت ان از سوی همگان یک تکلیف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی-فرماندار رضوانشهر- ظهر امروز(چهارشنبه،‌۹فروردین) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در دفتر امام جمعه اظهار کرد: موضوع حجاب به عنوان یک قانون در جمهوری اسلامی تلقی می گردد و رعایت ان از سوی همگان یک تکلیف است.

 

وی  ضمن اشاره به وصایای شهدا گفت: شهدای سرافزار همیشه دغدغه حجاب و پاسداری از حریم ولایت را داشتند و امروز برای همه ما به عنوان نقشه راه و امری واجب می باشد تا نسبت به این مهم توجه لازم را داشته باشیم.

 

فرماندار رضوانشهر ضمن توصیه به ادارات و نهادهای مستقر در این شهرستان متذکر شد: برای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در قدم اول کارمندان و عوامل اجرایی در این شهرستان ملزم به رعایت این قانون هستند.

 

صفوی تاکید کرد: کلیه صنوف شهرستان در رابطه با تحقق قانون عفاف و حجاب اهتمام جدی داشته باشند. 

 

جت الاسلام والمسلمین محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه موضوع حجاب جزء قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: برای اجرای قانون از هیچ چیزی نباید ترسید، مراکز فروش اصناف، مراکز دولتی موظف هستند به قانون تن دهند و عمل کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر نیز در این جلسه خواستار حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در شهرستان شد.

 

سید مرتضی هاشمی ساداتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گفت: دستگاه قضا ضمن حمایت قاطع از آمران به معروف، در برخورد با موضوعات منکراتی هیچ کوتاهی نخواهد کرد و در این راستا لازم است درابتدای امر در مقابله با هنجارشکنان و افرادی که قانون حجاب را زیرپا می گذارند مستندسازی شود.

 

حسین عزیزی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیز در ادامه ضمن بیان رعایت حجاب از سوی همگان خاطرنشان کرد: مسئولیت امروز ما اجرای صحیح قانون در راستای داشتن جامعه ای امن می باشد.

 
 
 
 
کد خبر 1259381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha