حضور ۳۰ گروه جهادی در روستاهای سیل زده جیرفت

محسن نسب امیری از حضور ۳۰ گروه جهادی در روستاهای سیل زده خبر داد و گفت: سپاه و بسیج خود را خادم مردم می داند و همواره در بحران ها سعی کرده در خط مقدم خدمت رسانی باشد.

میثم نسب امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به بارندگی شب گذشته، گفت: متاسفانه حجم بالای بارندگی موجب جاری شدن سیلاب و خسارت به مزارع کشاورزی و منازل مسکونی در روستاهای آبگرم، جز صالح، بی گمان، ورامین و اکبر آباد شده است.
فرمانده سپاه جیرفت با بیان این مطلب که شغل مردم این منطقه کشاورزی است، افزود: متاسفانه بسیاری از مزارع این روستاها تخریب و یا دچار خسارات زیادی شده اند و ورود سیلاب منازل را دچار آبگرفتگی کرده است و به اسباب و اثاثیه زندگی مردم خسارت زده است.
نسب امیری با اشاره به آبگرفتگی معابر و کوچه ها اظهار کرد: شب گذشته به دنبال وقوع سیلاب متاسفانه یک خودرو بهمراه سرنشینان گرفتار سیل شده و غرق می شوند.
فرمانده سپاه جیرفت به حضور جهادگران در ساعات اولیه وقوع سیلاب اشاره کرد و یادآور شد: نیروهای جهادی با هدف خدمت رسانی به سیل زدگان وارد روستاهای سیل زده شدند.

وی ادامه داد: صبح امروز اجساد غرق شدگان با کمک جهادگران بسیجی، نیروهای هلال احمر و نیروهای مردمی کشف شدند.
نسب امیری از حضور ۳۰ گروه جهادی در روستاهای سیل زده خبر داد و گفت: سپاه و بسیج خود را خادم مردم می داند و همواره در بحران ها سعی کرده در خط مقدم خدمت رسانی باشد.

فرمانده سپاه جیرفت تصریح کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و ما هر چه داریم از این مردم داریم آنها همواره در عرصه های مختلف پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.
وی ضمن تشکر از حضور فرماندار و استاندار در مناطق سیل زده، عنوان کرد: با توجه به شدت خسارات و نیاز مردم به حمایت می طلبد مسئولین برای رفع مشکلات سیل زدگان بودجه و امکانات مورد نیاز آنها را تامین کنند.

کد خبر 1259394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha