جهادگران بسیجی پای کار امدادرسانی به سیل زدگان جیرفت

رضا صدیقی مهنی با اشاره به وقوع سیلاب در برخی از روستاهای بخش اسماعیلی، گفت: گروه جهادی فدائیان رهبر شب گذشته از همان ساعات اولیه وقوع سیلاب جهت امدادرسانی به سیل زدگان در روستاهای سیل زده حضور یافتند.

رضا صدیقی مهنی در گفت و گو با  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به وقوع سیلاب در برخی از روستاهای بخش اسماعیلی، گفت: گروه جهادی فدائیان رهبر شب گذشته از همان ساعات اولیه وقوع سیلاب جهت امدادرسانی به سیل زدگان در روستاهای سیل زده حضور یافتند.

 

 

فرمانده قرارگاه جهادی شهید سلیمانی بخش اسماعیلی جیرفت افزود: متاسفانه در پی وقوع این سیلاب یک خودرو همراه با سرنشینان آن غرق و مفقود شده بودند که به کمک نیروهای جهادی و با همکاری هلال احمر اجساد کشف شدند.

 

 

وی با اشاره به این که سیل به پنج روستای بخش اسماعیلی خسارت وارد کرده است، بیان کرد: از ابتدای صبح امروز بسته های غذایی و لوازم اسکان اضطراری با همکاری جهادگران بسیجی و نیروهای هلال احمر در بین سیل زدگان توزیع شد.

 

 

صدیقی مهنی اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات جهادگران، بیرون آوردن اسباب و اثاثیه سیل زدگان و لای روبی منازل آنها است و همچنین تعدادی از جهادگران بسیجی در حال تعمیر وسایل برقی سیل زدگان و تاسیسات آب و برق هستند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت خاطرنشان کرد: از فردا صبح یک تیم پزشکی از نیروهای جهادی در منطقه مستقر می شود تا در صورت نیاز سیل زدگان به مداوا خدمات درمانی به آنها ارائه دهند.

 

 

صدیقی مهنی با اشاره به این که در حال حاضر سیل زدگان به پتو و موکت نیاز دارند، تصریح کرد: تا مادامی که سیل زدگان نیاز به کمک داشته باشند جهادگران در منطقه حضور خواهند داشت.

کد خبر 1259395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha