تمامی دستگاه‌ها و نهادها برای مسأله حجاب برنامه‌ریزی جامعی داشته باشند

حجت‌الاسلام موسوی فرد، با اشاره به مسأله حجاب در سطح جامعه، گفت: نیاز است که در این خصوص تمامی دستگاه‌ها و نهادها برنامه‌ریزی جامعی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد، امروز در جلسه شورای تأمین استان خوزستان اظهار کرد: وقتی در آیات قرآن کریم تدبر و تعمق می‌کنیم، در برخی از آیات تناقض احساس می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به ۲ آیه «ذلِكَ الكِتابُ لا رَيبَ فيهِ هُدًى لِلمُتَّقينَ» و «شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ» افزود: آیا خداوند متعال قرآن را برای هدایت گروه ویژه و خاص است یا این کلام‌ نورانی برای هدایت همه بشریت است؟

 

وی با بیان اینکه با تعمق می‌توان فهمید خداوند متعال آیات قرآن کریم را برای هدایت همه بشریت قرار گذاشته است، اضافه کرد: نماز، روزه و تمام واجبات، ما را به خداوند متعال نزدیک نمی‌کند بلکه میزان، مقداری که با ولایت و دست در دست امام قرار داریم، انسان را به خداوند متعال می‌رساند.

 

امام جمعه اهواز، خاطر نشان کرد: عمل به واجبات الهی، مستحبات و اجتناب از محرمات نیز شرط حضور در کشتی ولایت است.

 

وی با اشاره به مسأله حجاب در سطح جامعه، ابراز کرد: نیاز است که در این خصوص تمامی دستگاه‌ها و نهادها برنامه‌ریزی جامعی داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد، با اشاره به برگزاری نشست همفکری و هم‌اندیشی مسئولان استان خوزستان در قالب جلسه شورای تأمین استان خوزستان، بیان کرد: نیاز است که این نشست‌ها به صورت فصلی برگزار شوند و همفکری صورت گیرد تا در این نشست دغدغه‌ها، مطالبات و راهکارها بیان شوند.

 

وی یاد آور شد: با توجه به سفر پیش روی رئیس جمهور، می‌طلبد که یک صدای واحد از استان خوزستان بیان شود؛اولویت‌ها تعیین و در کنار آن مصوبات سفرهای اخیر پیگیری شوند.

 

کد خبر 1259417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha