حمایت بیش از شش میلیارد تومانی حامیان آملی از  ایتام و فرزندان محسنین

قلیپور گفت: سال گذشته سه هزار و ۴۰۰ حامی معنوی ایتام و فرزندان محسنین در شهرستان آمل به میزان ۶ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقد وغیرنقد به فرزندان معنوی خود مساعدت داشتند.

حبیب اله قلی پور- رئیس کمیته امداد شهرستان آمل - در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه بخش اعظم ماموریت های کمیته امداد با همراهی مردم نوع دوست و نیک اندیش محقق می شود، اظهار کرد: شش هزار و۷۹۵ خانوار آملی تحت حمات امداد قرار دارندو از خدمات این نهاد حمایتی بهره مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه بخش از ماموریت های امداد به حمایت مادی  و معنوی از ایتام و محسنین اختصاص دارد، گفت: سال گذشته حامیان معنوی ایتام و فرزندان محسنین ۶ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقد وغیرنقد  به فرزندان معنوی خود مساعدت داشتند.

 

قلیپور با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت اختصاصی وجوه اهدایی را به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، افزود: این مقدار مساعدت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۷ درصدی داشته است.

 

وی گفت: در حال حاضر حدود ۳۰۰ فرزند طرح اکرام ایتام و ۵۸۰ فرزند طرح محسنین (غیریتیم) مورد حمایت کمیته امداد آمل هستند که توسط سه هزار و ۴۰۰ حامی حمایت می‌شوند.

 

قلیپور استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و یادآورشد:  نیکوکاران می‌توانند درهمه ایام با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت  مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه  ekram.emdad.ir و یا با تماس مستقیم با واحد اکرام شهرستان به شماره 01143274087 بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و حمایت فرزندان تحت پوشش اقدام نمایند.

 

وی با بیان اینکه پویش «به عشق علی(ع)» نیز  در راستای اکرام ایتام و فرزندان محسنین با هدف جذب حامی معنوی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد از سوی مدیرکل محترم راه اندازی شده است، افزود: مردم نوع دوست استان با پرداخت حداقل ماهی ۱۰هزار تومان می توانند حامی معنوی یک یا چند فرزند شوند.

کد خبر 1259451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha