رمضان، فرصت تعمیق باورهای دینی به وعده های الهی

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد طالقانی زاهدان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که با زبان روزه باورهای خودمان را به وعده های الهی تعمیق ببخشیم.

محمدعلی میرشکاری- مسئول کانون  فرهنگی و هنری مسجد طالقانی زاهدان- در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: رمضان، ماه نزول قرآن است؛ در این ماه مسلمانان با قرآن انس بیشتری می گیرند.

 

وی با بیان اینکه مومنان براساس وعده های خدا خودشان را تنظیم می کنند، افزود:  ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که با زبان روزه باورهای خودمان را به وعده های الهی تعمیق ببخشیم.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد طالقانی زاهدان به فعالیت کانون در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: جزء خوانی قرآن کریم یکی از برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است که با استقبال چشمگیر اعضای کانون

قبل از اقامه نماز مغرب وعشاء برپا می شود.

 

میرشکاری، جذب جوانان و نوجوانان بیشتر را به مسجد چشم انداز کانون در سال جدید اعلام کرد، ادامه داد: کانون فرهنگی وهنری مسجد الغدیر در شب های قدر برنامه  های فرهنگی و مذهبی متنوعی راخواهد داشت که به زودی به سمع و نظر مردم می رساند.


مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد طالقانی زاهدان با بیان اینکه مومن براساس وعده  و باورهای دینی خداوند خودش را تنظیم می کند، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت تعمیق باورهای دینی به وعده های الهی است.

کد خبر 1259480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha