لزوم استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه برای پیشبرد اهداف فرهنگی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بر لزوم استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه برای پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در دیدار با مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان ضمن تشریح سیاست های کلی اداره در مباحث فرهنگی شهرستان در دوره جدید، گفت: باید از تمام ظرفیت های موجود دو طرف در جهت پیشبرد اهداف برنامه های فرهنگی شهرستان استفاده شود.

 

سعید ضابطی با اشاره به جایگاه ویژه و ظرفیت بالای حوزه های علمیه در سطح جامعه ایمانی، افزود: تعامل، همراهی و همکاری این دو نهاد در حوزه فرهنگ و هنر ارزشی و انقلابی، منجر به شکل گیری رویدادهای بزرگی در جهت ترویج و نشر فرهنگ ناب ایرانی اسلامی خواهد شد که امیدواریم با برنامه ریزی های مشترک زمینه این تعامل در سال جدید فراهم شود.

 

 مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان هم در این نشست با اشاره به وضعیت فرهنگی موجود و تأثیر تهاجم فرهنگی بر جامعه؛ نقش آموزش و آگاهی بخشی به مردم از شرایط و وضعیت فرهنگی بیگانه و اثرات سوء آن بر خانواده ها را مهم خواند.

 

حجت الاسلام منصور فرجی در ادامه آمادگی حوزه های علمیه شهرستان کاشان در خصوص تعامل، هم افزایی و همراهی با مجموعه فرهنگی شهرستان جهت پیشبرد اهداف فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 1259484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha