اهدای شاخه های گل هدایای فرهنگی به بانوان گردشگر محجبه در کاشان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اهدای شاخه های گل هدایای فرهنگی به بانوان گردشگر محجبه در اماکن تاریخی این شهرستان خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: بانوان میهمان و گردشگر نوروزی همزمان با بازدید از بناهای تاریخی تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، هدایای فرهنگی و معنوی دریافت می‌کنند.

 

 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۲، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، علاوه بر اهدای هدایای فرهنگی و معنوی به بانوان حاضر در خانه تاریخی طباطبائی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد نسبت به تذکر لسانی در خصوص منکرات مشهودی همچون بدحجابی و بدپوششی بانوان در اماکن مختلف اقدام می‌کند.

 

فرجی افزود: در این حرکت فرهنگی ضمن ارائه هدیه به بانوان و تذکر لسانی،‌ اقدام به دعوت بانوان به رعایت پوشش اسلامی می‌شود تا حضور در اماکن تاریخی با رعایت حجاب اسلامی صورت پذیرد.

 

وی همچنین از تقدیر از بانوان محجبه حاضر در خانه تاریخی طباطبایی با اهدا شاخه گل خبر داد و گفت: هدف از این حرکت فرهنگی و تبلیغی را فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین قدردانی از بانوان محجبه به پاس احترام به ارزش‌های اسلامی است.

 

محمد علی فرجی، رویکرد این اقدام را علاوه بر گسترش فرهنگ عفاف، حرکتی در جهت تعمیق و گسترش ارزش‌های والای اسلامی و دینی عنوان کرد.

کد خبر 1259490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha