ضرورت جهاد تبیین پیرامون مسئله حجاب و عفاف

حجت الاسلام مدبر از جمله موارد جهاد تبیین در روزگار فعلی را مسئله حجاب عنوان کرد و نسبت به اهتمام بخشیدن به این مهم توسط علما، روحانیون، آموزگاران و تاثیرگذاران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز جمعه (11 فروردین) در خطبه های نماز جمعه جهرم گفت: عفاف و پاکدامنی با فضیلت ترین عبادت خداوند متعال است و در روایات نیز بر این امر توصیه شده و امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه اجر و مقام عفیفان را در ردیف مجاهدان شهید در راه خدا شمرده است.

 

امام جمعه جهرم از جمله موارد جهاد تبیین در روزگار فعلی را مسئله حجاب عنوان کرد و افزود: دشمنان بیدار خوب فهمیده اند خانواده نقش اساسی در تربیت شخصیت های بزرگ در جمهوری اسلامی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اساس و رکن خانواده زن و مادر است، عنوان کرد: برای تخریب خانواده باید ستون آن را که همان زن است هدف قرار داده شود که این امر توسط دشمنان در حال انجام است.

 

امام جمعه جهرم پاسخ دادن به شبهات حجاب و مسائل پیرامون آن را ضروری دانست و بر تبیین این مهم توسط علما، روحانیون، معلمان و تاثیرگذاران تاکید کرد.

 

وی همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه رمضان، به روایتی از آن حضرت اشاره کرد که تنها چهار انگشت میان حق و باطل فاصله است و آنچه که با چشم و گوش خود دیده و شنیدید را باور کنید.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به برگزاری جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در نیمه ماه رمضان، بر این امر نیک تاکید کرد و خواستار حمایت خیران و نیکوکاران برای آزادی 34 زندانی جرایم غیر عمد در زندان جهرم شد.

 

وی در پایان از مسئولان خواست نسبت به حفاظت از منطقه شکار ممنوع گرم که وسعتی برابر 40 هزار هکتار دارد و بخش عمده آن در شهرستان جهرم است اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 1259594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha