جمهوری اسلامی قدرت مهار هنجار شکنی ها را دارد

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت اعلام کرد: جمهوری اسلامی قدرت دارد هر جرم و خطا و هر هنجار شکنی را به آسانی مهار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی - نماینده ولی‌فقیه در گیلان، در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، ۱۱ فروردين) در مصلی امام خمینی (رحمه الله) رشت گفت: انقلاب اسلامی دشمنان شیطان صفت دارد و وقتی جمهوری اسلامی قدرت استبدادی آنها را به چالش کشید از هیچ تلاشی برای سرنگون کردن ایران کوتاهی نکردند.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: جنگ تحمیلی، فتنه ۸۸، آبان ۹۶ و فتنه اخیر برای این بود که نگذارند جمهوری اسلامی ایران آرمان های دینی خود را عملی کند.


امام جمعه رشت خاطرنشان ساخت: امروز پایبندی به ارزش ها در کشور، آرامش دشمن را بر هم زده و سرمایه گذاری فراوانی برای از بین بردن آرامش کشور ما و مهار انقلاب اسلامی انجام داده است.


وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی قدرت دارد هر جرم و خطا و هر هنجار شکنی را به آسانی مهار کند.


فلاحتی گفت: در شرایط کنونی باید از هر حرکتی که موجب شود، فضای آرامش جامعه‌ بر هم بخورد و فضای دو قطبی در جامعه ایجاد شود پرهيز کنیم. 


وی تصریح کرد: از مجلس، قوه قضائیه و دولت مردمی می خواهیم این بساط هنجارشکنی و بدحجابی را عاقلانه و منطقی جمع کنند.


نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: ۱۲ فروردین از مهم‌ترین اعیاد ملت ایران است.


وی اظهار داشت: مردم ایران باید این روز رو جشن بگیرند و گرامی بدارند. 


فلاحتی اعلام کرد: در این روز نظام اسلامی جایگزین رژیم مستبد و ظالم پهلوی شد.


وی ایجاد یک نظام براساس مردم سالاری و گسترش اخلاق و معنویت را از برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: ایجاد برقراری نسبی فرصت ها مانند فرصت شغلی و قطع نفوذ بیگانگان و رشد شتابان علمی بالاتر از نرخ جهانی در سایه نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاد. 


امام جمعه رشت افزود: دستیابی به علوم روز در حوزه نانو و پزشکی، قدرت بازدارندگی بالا، کسب رتبه چهارم دفاعی و چهارمین قدرت سایبری جهان و درمان ناباروری از ایران اسلامی یک چهره برجسته در جهان ساخته است..


فلاحتی همچنین با اشاره به روز وفات حضرت خدیجه(سلام الله) گفت: ایشان از بانوان برجسته اسلام و بشریت است.


نماینده ولی فقیه در گیلان، حضرت خدیجه(سلام الله) را ام المومنین و ام الائمه خواند و اظهار کرد: این بانوی بزرگ خدمات بی نظیری به ترويج اسلام کرد.
 

کد خبر 1259596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha