تبعیت از رهنمودهای رهبری، تنها راهکار ایمن ماندن از توطئه های دشمن است

به گفته حجت الاسلام موسوی، تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، کشور را در برابر توطئه های گوناگون دشمنان ایمن نگه می دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام یعقوب موسوی، امام جمعه موقت زنجان، در خطبه های پیش از نماز جمعه زنجان اظهار کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده است از اینرو باید محصولات داخلی با کیفیت تولید شود. 

 

 


وی با بیان اینکه تولید محصولات با کیفیت به کاهش خرید محصولات خارجی منجر می شود، افزود: لازم است ملت ایران از تولید داخل حمایت و از محصولات داخلی استفاده کنند. 

 


خطیب موقت زنجان اضافه کرد:  تولیدکنندگان نباید در تولیدات خود خیانت کنند چرا که در صورت بی کیفیت بودن محصولات، مردم برای خریداری آنها اقدام نمی کنند. 

 


حجت الاسلام موسوی در ادامه به سیاست های شکست خورده آمریکا در منطقه و ایران اشاره کرد و گفت: تبعیت از فرمایشات رهبری موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان می شود.

 


امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه سیاست، کیاست و فراست مقام معظم رهبری دشمنان و حتی جهانیان را به حیرت واداشته است، تصریح کرد: تبعیت از رهنمودهای ایشان، کشور را در برابر توطئه های گوناگون دشمنان ایمن نگه می دارد.

کد خبر 1259599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha