فعالیت های تبیینی در حوزه حجاب و عفاف برای دانشجویان بسیار مؤثر است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: فعالیت های تبیینی در حوزه حجاب و عفاف برای دانشجویان بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی در جمع هیئت رئیسه دانشگاه کاشان با تبریک سال جدید و تشکر از اقدامات انجام شده در این دانشگاه، گفت : امیرالمومنین علی (ع)، راه بدست آوردن اخلاص را این می داند که انسان، یقینش به این که خدا او را می بیند و ناظر است زیاد بشود. یقین، سبب اخلاص است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: یکی از اساتید ما به آیت الله بهجت گفته بود، من دچار ریا هستم چکار کنم؟ آیت الله بهجت فرمودند، ریا کن، اما عملت را بخدا نشان بده، چرا به مخلوق. مانند این که کارمندی در سلسله مراتب اداری کار خود را به ریاست و راس مجموعه نشان دهد، نه مدیران میانی یا پائین تر.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه بیان داشت : از فعالیت شما در بخش آموزشی تشکر می کنم، رتبه دانشگاه در جهان اسلام و بین الملل، مرکز اشتغال، مرکز نوآوری، پارک علم و فن آوری که رتبه ششم در کشور است، کنسرسیوم توسعه فن آوری، این ها کارهای خوبی است و مصداق ( العِلمُ سُلطانٌ) و خداوند را بابت همه پیشرفت ها شاکریم.

 

وی افزود : در روند فعالیت ها، بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را به عنوان سند بالا دستی در نظر داشته باشید. مراکز فکری و اندیشکده های امریکایی تصریح کرده اند ما نباید بگذاریم بیانیه گام دوم انقلاب رهبر ایران تبدیل به گفتمان شود و شما با فعالیت در این زمینه طرح دشمن را خنثی کنید.

 

امام جمعه کاشان ادامه داد: واحد رسانه شما برای بیانیه گام دوم کلیپی را تهیه نماید، هم برای خدمات نظام که در بخش اول بیانیه آمده و هم برای هفت درخواست حضرت آقا، خصوصا توصیه هایی که بیشتر متناسب دانشگاه می باشد، مانند، علم و پژوهش و معنویت و اخلاق. ضمنا من هم برای پنج فرمان رهبری در حکم انتصاب، از اساتید شما درخواست کمک می کنم که به عنوان نمونه برای ارتقا فکری، معنوی و اجتماعی کاشان چه کاری انجام دهم.

 

حجت الاسلام حسینی در زمینه ارتقا فکری گفت : طرح هایی مانند، طرح ولایت آیت الله مصباح، منظومه فکری حضرت اقا و بینش مطهر را با مشورت در کاشان خصوصا در دانشگاه فرهنگیان شروع کرده ایم، از شما هم برای اجرایی شدن فرامین حضرت اقا درخواست کمک می کنم.

 

وی گفت: روش تبیینی حجاب و عفاف برای دانشجویان بسیار موثر است. اخلاق خوب اساتید با دانشجویان، حضور ریاست و هیات رئیسه بین دانشجویان مهم است.

 

امام جمعه کاشان گفت : در کارها و فعالیت های فرهنگی توجه بیشتری به دانشجویان غیر ایرانی داشته باشید و اگر فرصتی باشد با انها دیداری داشته باشم.

کد خبر 1259643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha