یوم الله۱۲فروردین برای ملت ایران اسلامی یادآور روز همدلی و رای تاریخی است

شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ یوم الله۱۲فروردین برای ملت مومن ایران اسلامی یادآور روز همدلی و رای تاریخی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است.

 یوم الله۱۲فروردین برای ملت مومن،متعهد و انقلابی ایران اسلامی یادآور روز همدلی و رای تاریخی به شکل گیری حکومتی مترقی با رهبری امام عظیم آبشان(ره)در سال۱۳۵۸ بود.


انتخابی آگاهانه و برگرفته از مردم سالاری دینی که ضمن برچیدن زمام طاغوت و طاغوتیان،پیام آور استقرار حکومتی علوی بر پهنه تاریخ در قرن معاصر بود.

روز ملی جمهوری اسلامی برای مردمان این سرزمین پس از ۴۴سال،تجدید خاطره ای با حلاوت از نخستین مشق مشارکت آحاد جامعه در میدانی به وسعت تمام ایران بود که مردم خود بر تعیین سرنوشت خویش نقش تاریخی خود را ایفا نمایند.

این روز برای کردستان به عنوان پاره تن ایران اسلامی مانا و پایا است چرا که علیرغم خدعه دشمنان به ظاهر دوست موجب شکل گیری جریان خدمات شایانی جهت توسعه و آبادانی و جبران عقب ماندگی های متعدد حاصل از حکومت زورگوی طاغوت بود.

روز ملی جمهوری اسلامی ایران عینیت سر زدن افق مهر خاوران و فروغ دیده حق باوران بود که پیام خمینی بت شکن را در سراسر جهان طنین انداز نمود و امروز با وجود پرچمدار راسخ جهان اسلام،حضرت امام خامنه ای(ارواحنا له الفدا)مرزهای فیزیکی جهان را درنوردیده و بر قلوب هر آزادی خواهی جاری گشته است.

مکتب جمهوری اسلامی پیام آور بزرگترین فرهنگ غنی انسان ساز در لوای نهضت حسینی با رفتار علوی بود که خدمت بی منت، روحیه جهادی، خودباوری، تعهد و از همه مهمتر امید به آینده ای درخشان را در ایرانی و ایرانیان زنده نگه داشته است.

شورای فرهنگ عمومی استان کردستان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز این مناسبت ملی،امیدوار است که مردم کردستان دوشادوش سایر هموطنان با ترویج فرهنگ کار با تولید مستمر اندیشه ناب بر پلیدی تورم فائق آمده و نقش بی بدیل خویش را در معنای تعاون برای ریشه کنی فقر نشات گرفته از شایعه حاصل از تریبون بدخواهان سرزمین مادری به ساحل آرامش و آسایش که همانا رفاه همگانی است، رهنمون گردند.

کد خبر 1259660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha