مسافران نوروزی بیش از ۱۸ میلیون اقامت شب در مازندران داشتند

برزگر گفت: مسافران و گردشگران نوروزی از آغاز سال تاکنون ۱۸ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۸۹۱ اقامت شب به مازندران سفر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، صادق برزگر-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران - امروز(۱۲فروردین) در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیان اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا یازدهم فروردین سال جاری ۱۸ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۸۹۱ اقامت شب در مازندران، اظهار کرد:همکاران ما در دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر به‌صورت شبانه روز پاسخگو مسافران و گردشگران نوروزی بوده و تمام تلاش خود را جهت رفاه حال مسافران و گردشگران مصروف داشتند تا با حفظ حرمت ماه رمضان، مسافران در این خطه از شمال کشور ایام خوشی را سپری نمایند.
 

 

برزگر تعداد اقامت کننده های یازدهمین روز تعطیلات نوروز سال جاری را یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۱۹۶ اقامت شب و ۷۹ مورد بازدیدهای نظارتی در این استان اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه بخشی از مسافران نوروزی در ۱۹۰مدرسه که برای اسکان فرهنگیان آماده سازی شده اسکان یافتند، بیان کرد: مسافران و گردشگران در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

 

برزگر مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را هزار و ۲۲۳ مورد از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در استان تا یازدهم فروردین ماه جاری اعلام کرد.

 

برزگر اضافه کرد: همچنین از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا یازدهم فروردین سال جاری ۸۳ فقره تشویق، ۱۲۹ فقره تذکرات و ۵۳ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

 

وی یادآورشد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا یازدهم فروردین سال جاری را ۹ میلیون و ۷۵۹هزار و ۳۷۳نفر مسافران نوروزی  از جاذبه های تاریخی، فرهنگی ، توریستی، صنایع دستی و موزه استان بازدید بعمل آوردند.

کد خبر 1259712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha