دختران با حجاب پاسدار حریم جبهه فرهنگی هستند

حجت الاسلام عزیزی گفت: دختران با حجاب پاسدار حریم جبهه فرهنگی هستند و با حجاب خود در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی در مراسم روزه اولی ها فعالان کانون های مساجد در مسجد جامع شهر بیله سوار گفت: برگزاری جشن های روزه اولی ها برای دختران و پسران یک امر واجب است و برپایی این محفل به همت فعالان کانون های مساجد را به فال نیک می گیریم.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: نوجوانان و جوانان بدانند که هدف اصلی تهاجم فرهنگی برای به انحراف کشیدن آنها در حوزه دینی هستند و باید مراقب این توطئه شوم دشمنان باشند.

 

وی اظهار داشت: دختران با حجاب پاسدار حریم جبهه فرهنگی هستند و با حجاب خود در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی می کنند.

 

حجت الاسلام عزیزی اضافه کرد: دشمنان از عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ایران هراس دارند و تلاش می کنند که نوجوانان و جوانان را از این امر الهی دور کنند البته برخی از نوجوانان گرفتار این نقشه ها می شوند که باید مردم با امر به معروف و نهی از منکر آنها را آگاه کنند.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار افزود: دشمنان با توطئه شبهه افکنی در بین اعتقادات نوجوانان و جوانان تلاش می کنند آنها را نسبت به دین داری و دفاع از حریم اسلام و انقلاب دور کنند که این مسئله در اغتشاشات اخیر دیده شد اما رهبر معظم انقلاب با عفو پدرانه خود این توطئه را خنثی کرد و تلاش شد تا نوجوانان و جوانان به اشتباهات خود آگاه تر شوند.

 

حجت الاسلام عزیزی یادآور شد: دختران باید نسبت به حجاب و عفاف خود بیش از پیش دقت کنند زیرا نقطه مقابل آن دشمنان تلاش می کنند تا بی عفتی و بی حیا در جامعه رواج داشته باشد تا بتوانند جلوه های ناشایست از دختران جامعه ایران را به دنیا مخابره کنند.

کد خبر 1259824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha