۲۵ فروردین؛ راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر گیلان برگزار می‌شود

حجت الاسلام اشجری از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر گیلان جمعه (۲۵ فروردین) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام مجتبی اشجری -رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان- امروز (دوشنبه، ۱۴ فروردین) در نشست ستاد استانی بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به ابتکار امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اظهارکرد: این میراث گرانبهای امام راحل، با شکوه و حضور حماسی مردم در ایران اسلامی و بسیاری از کشورهای جهان برگزار می‌شود.

 

وی  با بیان اینکه روز قدس فرصتی مغتنم در بازخوانی پرونده جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم اشغالگر قدس است افزود: روز جهانی قدس روز اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، تقویت انتفاضه مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و احیای جبهه مقاومت است.

 

اشجری سکوت برخی سران کشورهای عربی در برابر این جنایت‌ها و عادی سازی رابطه با رژیم غاضب اسرائیل را ننگی دانست که در تاریخ ثبت شده است و اذعان کرد: مقاومت جبهه اسلامی و اختلافات داخلی موجود در این رژیم جنایتکار، زمان اضمحلال و نابودی آن را نزدیک‌تر کرده است و این تحقق وعده الهی در نابودی ستمگران است.

 

وی از تشکیل ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در سراسر گیلان خبر داد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، جمعه(۲۵ فروردین) در همه شهرها و روستاهای گیلان برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پایان خواستار بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان و ذاکران در مساجد و بقاع متبرکه در تبیین روز جهانی قدس و اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز بزرگ شد.

 

 

کد خبر 1259855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha