ماه رمضان بهترین فرصت برای تعمق بخشی به رشد فرهنگ قرآنی در جامعه است

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر برپایی آیین جزء خوانی قرآن کریم در مساجد گفت: برپایی نشست های جمع خوانی کلام الله مجید ویژه ایام ماه مبارک رمضان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصت بسط و تعمق بخشی به رشد فرهنگ قرآنی در جامعه است.

حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه قرآنی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تحول آفرینی و گسترش فرهنگ دینی با محوریت قرآن کریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد تحقق شعار بازگشت به مساجد مورد توجه است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: برپایی نشست های جمع خوانی کلام الله مجید ویژه ایام ماه مبارک رمضان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصت بسط و تعمق بخشی به رشد فرهنگ قرآنی در جامعه است.

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی طرح های تفسیر قرآن کریم و سفره افطار اظهار کرد: از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام ماه مبارک مهمانی خدا، تلاوت قرآن کریم و برپایی سفره افطار است به ویژه برنامه ورزشی جام رمضان فوتبال نیز از دیگر برنامه هایی است که مورد توجه است.

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: گسترش فرهنگ دینی و تحول آفرینی و پیوند آن با آثار ارزشی در ایام ماه رمضان به عنوان یک فرصت تلقی می شود که باید از آن بهره وافر و کافی را برد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: نشانه جامعه سالم و فرهنگ پایه توجه به کلام الله مجید و دستورات آن است.

کد خبر 1259860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha