تلاش داریم مردم چهره فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر را نظاره‌گر باشند

محمدی با بیان اینکه تلاش داریم مردم، چهره فرهنگی از ستاد امربه معروف و نهی از منکر شاهد باشند،‌ گفت: معروف گستری را پیگیر هستیم و به دنبال مچ گیری در حوزه امربه معروف و نهی از منکر نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،مهرداد محمدی-دبیرستاد امربه معروف و نهی ازمنکر مازندران امروز(۱۴فروردین) در نشست با سرهنگ محمدرضا خمسیه-فرمانده سپاه رامسر- به هنجارشکنی ها در بحث روزه خواری در ملاء عام اشاره کرد و گفت: دستگاه هاباید کمک کنند تا هم صدایی برای حفظ حرمت ماه رمضان دیده شود.

 

وی با بیان اینکه مسئولین باید برای حفظ حرمت ماه رمضان از سوی گردشگران و مسافران،‌مطالبه گر باشند،‌افزود: شورای فرهنگی عمومی شهرستان باید در تحقق مطالبه گری برای برخورد با هنجارشکنی ها ورود کند.

 

محمدی با بیان اینکه آموزش نیروها برای تذکر لسانی درست و نرم با برخورد مناسب مورد توجه است، گفت: تلاش داریم مردم، چهره فرهنگی از ستاد امربه معروف و نهی از منکر شاهد باشند.

 

 

رامسر باید الگوی گردشگری متعالی باشد

دبیرستاد امربه معروف و نهی ازمنکر مازندران با بیان اینکه انسجامی باید در مجموعه حاکمیت باشد تا مخاطب در بحث عفاف و حجاب با دوگانگی و چندگانگی مواجه نشود،‌اظهار کرد: تلاش داریم برای پیاده سازی درست قوانین عفاف و حجاب،‌از ظرفیت مردمی بهره گرفته شود.

 

مهرداد محمدی با بیان اینکه در رامسر که مقصد گردشگری مسافران و گردشگران در طول سال به ویژه نوروز است باید گردشگری متعالی را شاهد باشیم، گفت: معروف گستری را پیگیر هستیم و به دنبال مچ گیری در حوزه امربه معروف و نهی از منکر نیستیم.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵میلیون ورودی استان مازندران بوده است، افزود: وقتی مازندران و شهرستان هایی همانند رامسر مقصد اول گردشگری هستند باید مسئولین مازندران و رامسر را ویژه ببینند تا خدمات درست فرهنگی و ... به مسافران ارائه شود.

 

محمدی با بیان اینکه رویکرد ستاد امربه معروف و نهی از منکر رسانه ای، اجتماعی و عدالت است، گفت: همچنین باتوجه به اینکه موضوع ساماندهی به حوزه عفاف و حجاب نیاز امروز جامعه است به عنوان یک ضرورت مورد مطالبه قانونی ستاد قرار گرفته است.

کد خبر 1259876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha