شهید «مقداد مهقانی» سال ها در هیئت زیست و به اربابش اباعبدالله الحسین(ع) ملحق شد

حجت الاسلام گرزین گفت: شهید «مقداد مهقانی» سال ها در هیئت زیست و بزرگ شد و عاشقانه زندگی کرد و با اربابش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیمان عاشنانه بست و بالاخره به آن حضرت و خیل عظیم شهدا ملحق شد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در خصوص شهادت مدافع حرم پاسدار مقداد مهقانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: شهید عزیز جوان ما، شهید «مقداد مهقانی» اهل استان گلستان، شهرستان علی آباد، شهر فاضل آباد و روستای جعفرآباد بود که سال ها در هیئت زیست و بزرگ شد و عاشقانه زندگی کرد و با اربابش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیمان عاشقانه بست و بالاخره به آن حضرت و خیل عظیم شهدا ملحق شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: استان گلستان در روز چهارشنبه میزبان این شهید بزرگوار خواهد بود و به نام حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در این ماه مهمانی خدا، چقدر زیبا از این شهید میزبانی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: از روح بلند این شهید استمداد می طلبیم که دست همه ما را بگیرد و کمکمان کند و شفیع همه ما باشد.

 

حجت الاسلام گرزین از مردم شریف، انقلابی، مومن و همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا برای تجدید عهد و پیمان با خون همه شهدا و به خصوص شهید مهقانی در روز (چهارشنبه 16 فروردین) در آیین با شکوه معنوی تشییع پیکر مطهر این شهید مثل همیشه حضوری چشمگیر داشته باشند و به میدان بیایند.

 

وی اظهارامیدواری کرد: مردم استان گلستان با حضور خود مراسم تشییع باشکوهی را در آستانه شب های قدر در تاریخ استان گلستان رقم بزنند و کمک کنند مقدرات شب های قدر به ویژه برای امام زمان (عج) رقم بخورد.

کد خبر 1259961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha