مسابقه «روایت مقـدس» در شهرستان مرزی زیرکوه برگزار می شود

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زیرکوه گفت: مسابقه «روایت مقـدس» ویژه نوجوانان ۱۰ الی ۱۸ سال و جوانان۱۸ الی ۳۰سال است که در شهرستان زیرکوه به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حسین فدایی تبریزی- مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زیرکوه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی است تا پیوند بین هنر و انقلاب را بیش از گذشته تقویت کنیم و با استفاده از ابزار هنر به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه «مسـابقه روایت مقـدس» گفت: این مسابقه ویژه نوجوانان ۱۰ الی ۱۸ سال و جوانان ۱۸ الی ۳۰سال است که در شهرستان زیرکوه به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

فدایی در ادامه بیان کرد: محور روایتگری این مسابقه در راستای عملیات طریق القدس، عملیات بیت المقدس، عملیات والفجر ۸، عملیات خیبر و عملیات کربلای ۴ و ۵ خواهد بود و بیان روان، تسلط بر متن، تاثیرگذاری بر مخاطب و استفاده از آیات و روایات در داوری حائز امتیاز است.

 

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زیرکوه به هدف از برگزاری این مسابقه اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این مسابقه، آشنایی با دوران دفاع مقدس و رشادت های آن دوران است و در این مسابقه نوجوانان و جوانان خودشان به سمت مفاهیم و واقعیت های دوران دفاع مقدس می روند و مشارکت فعالی در این مسابقه دارند.

 

وی در ادامه گفت: علاقمندان تا ۲۰ فروردین ماه برای شرکت در مسابقه«روایت مقـدس» مهلت دارند و اختتامیه این مسابقه ۲۴ فروردین ماه برگزار می شود.

 

فدایی در پایان در خصوص سایر برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد: طی این هفته یادواره شهید احمدزارعی از همرزمان شهید آوینی و احیاگر شعر انقلاب در زیرکوه برگزار می شود و این شهید بزرگوار در سال 72 به شهادت رسیده است.

 

 

کد خبر 1260025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha