طرح «ضیافت الهی» ظرفیت خوبی برای ارائه الگوهای شایسته تربیتی را دارد

حجت الاسلام ستوده با اشاره به اینکه طرح «ضیافت الهی» در ۲۷ امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می شود، گفت: طرح «ضیافت الهی» ظرفیت خوبی برای ارائه الگوهای شایسته تربیتی را دارد.

حجت الاسلام مهدی ستوده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «ضیافت الهی» در 27 امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان این مطلب که طرح «ضیافت الهی» ظرفیت خوبی برای ارائه الگوهای شایسته تربیتی را دارد، تصریح کرد: مهمترین هدف از اجرای این طرف ایجاد فضای معنوی برای نوجوانان و جوانان و عمل به فریضه «جهاد تبیین» است.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن کریم، جزءخوانی قرآن کریم و سخنرانی با محوریت سیره ائمه اطهار (ع) از جمله برنامه های این طرح است.

 

حجت الاسلام ستوده افزود: بیان احکام شرع، پرسش و پاسخ به ویژه پاسخگویی به شبهات، اجرای مسابقات فرهنگی و برپایی خیمه های معرفتی از دیگر بخش های این فعالیت خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: استقبال عموم مردم از برنامه «ضیافت الهی» بسیار خوب است و از ابتدای ماه مبارک رمضان مسافران نوروزی نیز در این برنامه فرهنگی مشارکت داشته اند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یادآور شد: رسالت سنگین در امر فریضه امر به معروف و نهی از منکر داریم که در این برنامه های تبیینی اشاره مبسوط به این مطلب شده است.

کد خبر 1260062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha