حقوق کارکنان وزارت ارشاد در سال گذشته  ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست وزارتخانه این بود که با ارتقای سطح فعالیت ها حقوق و مزایای همکاران افزایش پیدا کند و بر همین اساس سقف مسکن را تا ۲ میلیون تومان افزایش دادیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «سید محمود اسلامی»، معاون توسعه  مدیریت منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز سه شنبه 15 فروردین در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان این وزارتخانه با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان به افزایش حقوق و مزایای کارکنان این وزارتخانه در سال گذشته گفت: در ابتدای ورود آقای اسماعیلی به وزارتخانه تاکیدشان بر ارتقای حقوق و مزایای کارکنان وزارتخانه بود که بر همین اساس سال گذشته 35 درصد حقوق را افزایش دادیم و این افزایش تا پایان سال به 50 درصد رسید. در اسفند ماه احکام حقوقی را صادر کردیم که این حکم در فروردین ماه اعلام می شود. سیاست وزارتخانه این بود که با ارتقای سطح فعالیت ها حقوق و مزایای همکاران افزایش پیدا کند و بر همین اساس سقف مسکن را تا دو میلیون تومان افزایش دادیم. این ارتقای حقوق را در سال جدید داریم.

 

 

معاون توسعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انجام امور رفاهی در این وزارتخانه گفت: کار بازسازی اقامتگاه و اماکن گردشگری وزارتخانه انجام شده و در همین راستا کار بازسازی مجتمع اقامتی در چهارسر انجام می شود و 40 درصد اقامتگاه ها و ویلاها بازسازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

 

اسلامی با اشاره به  جذب نیروی انسانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جدید اظهار کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران انجام شده در حال انجام است، مجوز جذب نیروی انسانی که در سازمان اداری استخدامی انجام شده است و تا خرداد ماه برگزاری بخشی از آزمون و جذب نخبگان از طریق فرایند جذب انجام می شود.

 

 

وی افزود: در بحث بیمه تکمیلی هر شرکت بیمه ای که بیشترین تسهیلات را به همکاران می دهد را با آن قرارداد می بندیم، بحث تعاونی مسکن کارکنان که مقام عالی وزارت دستور دادند و حکم آن  را زده اند و  در جلسه ای که با سازمان راه مسکن و شهرسازی  داشتیم مقدمات آن انجام شده است به زودی ثبت نام آن آغاز می شود.

کد خبر 1260068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha